استاندار همدان:

ایران به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه شناخته می‌شود

«ملانوری‌شمسی» گفت: ایران عزیز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خون پاک شهدایی که در راه این کشور نثار شده و رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور و مشارکت گسترده مردم به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه شناخته می‌شود.
کد خبر: ۶۹۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸ - 09October 2024

ایران به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه شناخته می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حمید ملانوری‌شمسی» استاندار همدان در نشست با شورای فرماندهی انتظامی استان، ضمن تبریک هفته انتظامی به فرماندهان و تمامی کارکنان فراجا، اظهار داشت: امنیت پایدار، نتیجه تلاش‌ها و از خودگذشتگی‌های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی فداکار است که در راه دفاع از میهن و حفظ آرامش ملت جانفشانی می‌کنند.

وی افزود: طبق فرمایش پیامبر گرامی اسلام (ص) سلامت و امنیت دو نعمت مهم و بی‌بدیل هستند و انسان تا زمانی که آنرا ازدست ندهد، متوجه اهمیت آن نمی‌شود. امروز مردم در سایه نعمت عظیم امنیت در جمهوری اسلامی ایران، با آرامش و آسایش زندگی می‌کنند.

استاندار همدان تصریح کرد: ایران عزیز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خون پاک شهدایی که در راه این کشور نثار شده و رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور و مشارکت گسترده مردم به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه شناخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان در تحلیل‌های امنیتی بین‌المللی، بارها به این نکته اذعان کرده‌اند که جمهوری اسلامی ایران، با وجود تهدیدات دشمنان و جنگ‌های متعددی که در همسایگی‌اش وجود دارد، توانسته از مرزهای خود حفاظت کرده و کشور را از هرگونه تهدیدی مصون نگه دارد.

ملانوری‌شمسی متذکر شد: این اقتدار، نشانه توانمندی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و جایگاه ویژه ایران اسلامی در معادلات امنیتی منطقه و جهان است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار