رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

جامعه پزشکی همواره در خط مقدم ایثار و شهادت هستند

«محمدی» گفت: جامعه پزشکی نه تنها در هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرد بلکه در تمامی حوادث از جمله سیل زلزله و حتی کرونا پیش قدم کمک به مردم بوده و در خط مقدم ایثار و شهادت هستند.
کد خبر: ۶۹۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳ - 09October 2024

جامعه پزشکی همواره در خط مقدم ایثار و شهادت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «قباد محمدی» رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در مراسم اجلاسیه شهدای جامعه پزشکی استان کرمانشاه که در سالن اجتماعات بیمارستان حضرت امام رضا (ع) برگزار شد با اشاره به نمایش اقتدار موشکی جمهوری اسلامی در جریان عملیات وعده صادق ۲ اظهار داشت: ایران اسلامی همان کشوری است که ۴۰ سال پیش توان ساخت سیم خاردار هم برای دفاع از خود در برابر دشمنان را نداشت و امروز به برکت انقلاب اسلامی به جایی رسیده که پیشرفته‌ترین موشک‌های جهان در این کشور ساخته می‌شود، به نحوی که قوی‌ترین قدرت های پدافندی دنیا هم نمی‌توانند جلو موشک‌های ساخته شده ایرانی را بگیرند.

 محمدی با قدردانی از از تلاش دانشمندان عرصه موشکی و هوافضای کشورمان به ویژه شهید تهرانی مقدم افزود: جمهوری اسلامی در فاصله کمتر از ۴۰ سال علیرغم شدیدترین تحریم ها به یکی از قدرت‌های بزرگ نظامی و علمی جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران در حوزه‌های مختلف در دنیا حرف زیادی برای گفتن دارد، بیان کرد: در حالی که تا چند دهه قبل جوانانمان را برای تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی روانه خارج کشور می‌کردیم، به برکت انقلاب اسلامی به جایی رسیده‌ایم که در همین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بیش از ۱۱ کشور دنیا دانشجوی پزشکی مشغول به تحصیل هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: ایران اسلامی در سایه این پیشرفت ها هم اکنون به نقطه اتکای کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان تبدیل شده است.

محمدی گفت: دشمنان تلاش کردند با به راه اندختن جنگ تحمیلی جلو ما را بگیرند و اسلام و انقلاب را در کشور ما از بین ببرند، اما با تکیه بر روحیه ایثار و جهاد و شهادت در برابر همه دشمنان خود سینه سپر کردیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت برای مقابله با ظالم و دفاع از خود است گفت: هم اکنون این فرهنگ در بین مسلمانان اقصی نقاط جهان دیده شده و امروز شاهد آن هستیم که چونه مردم مظلوم غزه با این فرهنگ به جنگ با رژیم صهیونی پرداخته است.

محمدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی ادامه داد: جامعه پزشکی نه تنها در هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرد بلکه در تمامی حوادث از جمله سیل زلزله و حتی کرونا پیش قدم کمک به مردم بوده و در خط مقدم ایثار و شهادت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار