در پیام استاندار خراسان‌ رضوی به مناسبت هفته جهانی کودک آمده است؛

سازمان‌های بین‌المللی اشک کودکان غزه و لبنان را نمی‌بینند

نظری در پیامی که به مناسبت هفته جهانی کودک صادر کرد، آورده است: رژیم کودک‌کش اسراییل بدون هیچ حد و مرز اخلاقی و انسانی، در سکوت خفت‌بار مدعیان حقوق بشر و مجامع بین‌المللی همچنان به قتل عام و نسل‌کشی ادامه می‌دهد و هیچ سازمان بین‌المللی از مظلومان غزه و لبنان حمایت نمی‌کند و اشک و آه کودکان این سرزمین‌ها را نمی‌بینند.
کد خبر: ۶۹۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷ - 09October 2024

سازمان‌های بین‌المللی اشک کودکان غزه و لبنان را نمی‌بینندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی به مناسبت هفته جهانی کودک پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«بای ذنب قتلت»

دنیای امروز در هفته جهانی کودک، شاهد جنایت‌بارترین کشتار کودکان لبنان و فلسطین است. حملات گسترده در منطقه ضاحیه بیروت و هدف قرار دادن مردم مظلوم لبنان، پس از نسل‌کشی بی‌رحمانه در غزه، بیانگر خوی وحشی‌گری و تروریسم دولتی رژیم سفاک صهیونیستی است.

رژیم کودک‌کش اسرائیل، بدون هیچ حد و مرز اخلاقی و انسانی، در سکوت خفت‌‌بار مدعیان حقوق بشر و مجامع بین‌المللی همچنان به قتل عام و نسل‌کشی ادامه می‌دهد در حالی که هیچ سازمان بین‌المللی از مظلومین غزه و لبنان حمایت نمی‌کند و اشک و آه کودکان این سرزمین‌ها را نمی‌بیند.

اینک آزادگان جهان باید با محکوم نمودن جنایت‌های رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، حمایت کامل خود را از جبهه مقاومت و ساکنان آن مناطق اعلام کنند و اقدامی فوری و عملی برای پایان دادن به این جنایات جنگی انجام دهند.

اینجانب ضمن اعلام همبستگی با ملت شریف و شجاع لبنان و درود بر ارواح طیبه شهدای محور مقاومت، از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان و شفای عاجل و کامل برای مجروحان و پیروزی و عزت روزافزون برای رزمندگان جبهه مقاومت و مردم غزه و لبنان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها