امروز صهیونیست‌ها در مشت مقاومت هستند

دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: حرکت مقاومت لبنان به اتمام رسیده بلکه انسجام درون سازمانی مقاومت در ابعاد نظامی، حاکمیتی و مردمی به اندازه‌ای قوی است که با رفتن یک فرمانده، فرماندهان دیگر جایگزین می‌شوند.
کد خبر: ۶۹۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲ - 09October 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «امین انصاری» دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در نهمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) به همت سازمان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) هفته دوم تیر ماه را به عنوان هفته حقوق بشر نامگذاری کردند و از همه جوانان، اندیشمندان، نویسندگان و انسان‌های انقلابی خواستند که نسبت به موضوع حقوق بشر بشر آمریکایی ورود پیدا کنند.

امروز صهیونیست‌ها در مشت مقاومت هستند

انصاری ادامه داد: سازمان جوانان حقوق بشر در راستای وظیفه ذاتی سلسله نشست‌های تخصصی و کنفرانس‌های بین‌المللی با همین موضوع را در دستور کار قرار داد و پیش از این ده‌ها نشست تخصصی برگزار شده است.

دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران افزود: بر اساس مطالعه تاریخ و تجربه‌های گذشته از صدر اسلام تاکنون باید به این نکته توجه شود که قرآن می‌فرماید که حق بر باطل پیروز است و بینی باطل را بر خاک می‌مالد.

انصاری با بیان اینکه امید آفرینی در جامعه مسلمین و تشیع از ناحیه خداوند متعال یک اصل انقلابی و اسلامی است، اضافه کرد: در قرآن حدود ۱۰۰ آیه درباره جهاد، ۱۰۰ آیه درباره برائت از مشرکین، منافقین و کفار و ۵۰۰ آیه درباره مقابله با یهود داریم. در حقیقت جامعه اسلامی و تشیع، جامعه‌ای مبارز و همیشه در صحنه در دفاع از اسلام بوده است. 

وی تاکید کرد: در طول تاریخ شاهد شهادت بزرگانی از انسان‌های کامل الهی بودیم؛ انبیاء (ع)، ائمه خدا، امامان معصوم، به شهادت رسیدند، اما خط سیر پرچم اسلام ناب امروز متوقف نشده است. اگر سید حسن نصرالله‌هایی که تربیت شده مکتب امام راحل و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هستند به شهادت می‌رسند، به این معنا نیست که حرکت مقاومت لبنان به اتمام رسیده بلکه انسجام درون سازمانی مقاومت در ابعاد نظامی، حاکمیتی و مردمی به اندازه‌ای قوی است که با رفتن یک فرمانده، فرماندهان دیگر جایگزین می‌شوند.

امروز صهیونیست‌ها در مشت مقاومت هستند

دبیر کل سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، یکی از ویژگی‌های شهید سید حسن نصرالله را ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم برشمرد و گفت: شهید سیدنصرالله در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی محکم ایستاده و جنایتکاران را از بیروت بیرون راند، با آنها جنگید و امروز صهیونیست‌ها در مشت مقاومت هستند.

انصاری با بیان اینکه همه دنیا نظاره گر جنایات صهیونیست‌ها هستند و قطعا این جنایات با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد، یادآور شد: اگر آمریکای جنایتکار حمایت خود را از صهیونیست‌ها بر می‌داشت قطعا صهیونیست‌ها یک هفته هم دوام نمی‌آوردند. 

انتهای پیام/ ۲۷۱

نظر شما
پربیننده ها