یوسف حنینه: شهید نصرالله در مسیر وحدت از همه امکانات استفاده می‌کرد

شیخ غازی یوسف حنینه گفت: سید حسن نصرالله فکر اسلامی و وحدت را همیشه با خود داشت و در مسیر وحدت تشیع در مقابل دشمن از هر امکانات و توانایی که داشت استفاده و برای وحدت شیعه و سنی بسیار تلاش کرد.
کد خبر: ۶۹۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶ - 09October 2024

به گزارش خبرنگار بین الملل دفاع‌پرس، شیخ غازی یوسف حنینه رئیس هیئت امنای تجمع علمای لبنان در نهمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) به همت سازمان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: ما مدتی با سید حسن نصرالله زندگی کرده و نصف عمرمان را با ایشان گذراندیم و همه قدرت و عظمت ایشان را در رویاروی با دشمن درک کردیم. سید حسن نصرالله فکر اسلامی و وحدت را همیشه با خود داشت و در مسیر وحدت تشیع در مقابل دشمن از هر امکانات و توانایی که داشت استفاده و برای وحدت شیعه و سنی بسیار تلاش کرد.

یوسف حنینه: شهید نصرالله در مسیر وحدت تشیع در مقابل دشمن از هر امکانات و توانایی که داشت استفاده کرد

وی افزود: سید حسن نصرالله برای وحدت مسلمین و مسیحیان در لبنان تلاش بسیاری کرد، دقیقا مهم‌ترین کاری را که برای مقابله با دشمن انجام می‌شد ایشان انجام داد. دشمن صهیونیستی در جهت فتنه انگیزی در اقوام بسیار تلاش کرده و تبلیغات گسترده‌ای را انجام داد، اما در مقابل سید حسن نصرالله در جهت وحدت این جامعه حرکت کرد.

غازی یوسف گفت: خداوند در قرآن تذکر داده است که در خط دشمن قرار نگرفته و بازیچه آن‌ها نشویم. خداوند خواسته است تا در کشور‌های خود توانمند و قدرتمند شویم و همچنین از جان خود گذشته و جان خود را تقدیم پروردگار کنیم.

رئیس هیئت امنای تجمع علمای لبنان گفت: در طول یکسال گذشته ۴۵۰۰۰ شهید و بیش از ۱۰۰ هزار مجروح در فلسطین و لبنان دادیم که این شهدا عامل جمع شدن انسان‌ها و آزاداندیشان و همه کسانی خواری و ظلم را نمی‌پذیرند در جهان هستند. جهان و آزاد اندیشان جهان به جنایات رژیم صهیونی معترض هستند و ما اعلام می‌کنیم که هیچ راه نجاتی جز از بین بردن این غده سرطانی در فلسطین اشغالی نداریم.

انتهای پیام /۳۸۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار