فعال بحرینی: ساختار فرماندهی حزب‌الله قائم به شخص نیست

«باقر درویش» با تاکید بر اینکه مقبولیت و محبوبیت مقاومت اسلامی لبنان بعد از شهادت «سیدحسن نصرالله» ثابت شد، گفت: ساختار فرماندهی حزب‌الله قائم به شخص نیست و این گروه مقاومت با اقتدار به مبارزه با صهیونیست‌ها ادامه می‌دهد. 
کد خبر: ۶۹۷۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸ - 13October 2024

«باقر درویش» رئیس انجمن حقوق بشر بحرین در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقش شهروندان بحرینی در حمایت از جبهه مقاومت اظهار داشت: علی‌رغم محدودیت‌هایی که برای علماء و فعالان حامی مقاومت در بحرین اعمال می‌شود، اما بحرینی‌ها در مسیر حمایت از ملت فلسطین ثابت قدم هستند و خواهند ماند. 

رئیس انجمن حقوق بشر بحرین: ساختار فرماندهی حزب‌الله قائم به شخص نیست

درویش در ادامه با بیان اینکه مسئله فلسطین یکی از مسائل اساسی نزد مردم بحرین است، خاطرنشان ساخت: حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی نه‌تن‌ها وظیفه بحرینی‌هاست، بلکه وظیفه تمام امت اسلامی است.

رئیس انجمن حقوق بشر بحرین در بخش دیگر از سخناان خود به ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت اسلامی بعد از شهادت سیدحسن نصرالله مقبولیت و محبوبیت خود را ثابت کرد و نشان داد که بعد از شهادت ایشان و برخی از فرماندهان با اقتدار به اجرای برنامه‌های خود ادامه می‌دهد.

وی گفت: این موضوع به تلاش‌های سید مقاومت ظرف بیش از ۳۰ سال گذشته برمی‌گردد که سازمانی را بنا کرده که متکی به شخص نیست. شهادت ایشان علی‌رغم اینکه مصیبت و خسارت بزرگی محسوب می‌شود، موجب توسعه و اقتدار حزب‌الله نیز خواهد شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار