جلسه سالیانه هیأت امنا موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد

جلسه سالیانه هیأت امنا موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور محمود سالاری معاون هنری وزیر و رئیس هیأت امنای مؤسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴ - 09October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، جلسه سالیانه هیأت امنا موسسه هنرمندان پیشکسوت عصر روز گذشته ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ در محل مؤسسه و با حضور محمود سالاری معاون هنری وزیر و رئیس هیأت امنای مؤسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد. 

جلسه سالیانه هیأت امنا موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد

در این جلسه داریوش ارجمند (رئیس هیأت مدیره)، انسیه شاه حسینی (عضو هیأت مدیره)، مهدی افضلی (عضو هیأت مدیره)، سید عباس عظیمی (مدیر عامل و عضو هیأت مدیره)، محمد اله یاری (مدیر عامل بنیاد رودکی و دبیر هیأت امنا)، محسن علی اکبری (نماینده سازمان سینمایی در هیات امنا)،محمدرضا خوشرو (نماینده سازمان صدا و سیما در هیأت امنا)، علیرضا اسماعیلی (نماینده فرهنگستان هنر در هیأت امنا)، محمود فرهنگ (نماینده معاونت هنری در هیأت امنا)، محمد چکشیان (نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هیأت امنا)، محمدامین مؤیدی (مشاور برنامه ریزی معاونت هنری)، حسین علی سالاری معاون (مالی اداری موسسه)، هادیان (حسابرس مالی) حضور یافتند.

محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و رئیس هیأت امنا در سخنانی از زحمات اعضای هیأت امنا و هیأت مدیره تشکر کرد و یادآور شد که باید حافظ و مراقب مؤسسه هنرمندان پیشکسوت بود.

 در ادامه سیدعباس عظیمی (مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت) و بازرس قانونی گزارش عملکرد مؤسسه را براساس استانداردهای حسابرسی و حسابرس مستقل نیز گزارش خود را در این جلسه ارائه کردند و براساس گزارش مذکور، تکالیف قانونی مؤسسه تعیین و ابلاغ شد.

 همچنین عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های مؤسسه هنرمندان در زمینه ارائه خدمات و حمایت از هنرمندان پیشکسوت در سال گذشته مانند مراسم‌های جشن تولد هنرمندان، سفرها و دیگر اقدامات ارائه کرد.

در ادامه این جلسه مراسم تقدیر از اعضای هیأت امنا با حضور معاون هنری، استاد داریوش ارجمند و استاد هوشنگ توکلی و مدیرعامل مؤسسه انجام شد و در پایان نیز هیات مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با اهدا لوحی به محمود سالاری از خدمات وی در طول مدت خدمت در معاونت هنری و ریاست هیات امنای موسسه تقدیر کردند.

مؤسسه هنرمندان پیشکسوت به منظور انسجام و انضباط اداری و مالیِ از سال ۱۳۹۱ به صورت مداوم و منظم و با رعایت کلیه قواعد و استانداردهای قانونی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار