انتصاب معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرهنگ پاسدار «محمد یوسفیان» با حکم رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به عنوان معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد.
کد خبر: ۶۹۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴ - 09October 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، بنا به پیشنهاد سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با صدور حکمی از سوی سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرهنگ پاسدار «محمد یوسفیان» به عنوان معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد.

معاون روابط عمومی، تبلیغات وامور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد

متن این حکم به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند، جناب سرهنگ پاسدار محمد یوسفیان 

سلام علیکم

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به موجب این حکم شما را به مدت ۳ سال در سمت «معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل» آن بنیاد با جایگاه سازمانی سرتیپی منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و توجه دقیق به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از منویات و تدابیر ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و با بهره گیری از آموزه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس، مدیریت جهادی و عمل انقلابی نسبت به وظایف محوله اقدام نمائید و موارد زیر را وجهه همت خود سازید.

۱ـ تلاش در تحقق صد برابری فعالیت‌های تبلیغاتی در داخل و امور بین الملل با رعایت کیفیت‌های لازم.
۲ـ سعی، تلاش و پیگیری در اجرای مفاد اساسنامه و سند راهبردی بنیاد.
۳ـ معرفی مأموریت‌های بنیاد به عموم جامعه، سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیردولتی.
۴ـ ایجاد ارتباط با تمامی دستگاه‌های کشوری و لشکری برای اجرای برنامه‌های تقویتی دفاع مقدس مانند هفته دفاع مقدس، سوم خرداد و ...
۵ـ استفاده بهینه از فناوری‌های نوین به ویژه فضای مجازی در امور تبلیغی.
۶ـ ارتباط مستمر با رسانه ملی، تمامی خبرگزاری‌ها و مطبوعات کشور برای تبلیغات گسترده و ترویج فرهنگ متعالی دفاع مقدس.
۷ـ ارتباط مستمر با نخبگان و کارشناسان هنری و تبلیغی کشور و بهره‌برداری از تجارب و اندیشه ایشان.
۸ـ ایجاد ارتباط با سازمان‌های هنری و تبلیغی کشوری و غیردولتی.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری»

به گزارش دفاع‌پرس، آئین معارفه معاون جدید روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور امیر سرتیپ ستاد نبی سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدحسین ستوده رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سایر کارکنان برگزار شد.

سرهنگ یوسفیان دانش آموخته مدیریت ارتباطات بوده و سابقه معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین و مدیر ارتباطات و رسانه روابط عمومی کل سپاه را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار