در آستانه اجلاسیه 1300 شهید شهرستان کازرون؛

شهرستان کازرون با عکس‌ شهدا مزین می‌شود

سرهنگ پاسدار «حیاتی» گفت: در آستانه کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس و اجلاسیه 1300 شهید شهرستان کازرون، این شهرستان با عکس‌های شهدایش مزین می‌شود.
کد خبر: ۶۹۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱ - 09October 2024

شهرستان کازرون با عکس‌ شهدا مزین می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «حسین حیاتی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره 1300 شهید شهرستان کازرون اظهار داشت: در آستانه کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس و اجلاسیه 1300 شهید شهرستان کازرون، این شهرستان با عکس های شهدایش مزین می شود.

وی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان جهان در مقابل تمام زورگویان جهان ایستاده و ان شاء لله تا پیروزی نهایی مقابله خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تصریح نمود: با توجه به اجلاسیه 1300 شهید شهرستان کازرون با جلسات هماهنگ شده با فرمانداری، بخشداری ها  و دهیاری ها شهرستان کازرون ان شالله شهرستان کازرون و خصوصا روستاها با عکس های شهدا مزین در ورودی ها و نقاط خاص شهر و روستا  خواهد شد.

وی ادامه داد: در آستانه اجلاسیه 1300 شهید شهرستان کازرون همه دستگاهها و نهادها با اتحاد و همبستگی در راستای  برگزاری هرچه با شکوه تر  اجلاسیه شهدا شهرستان کازرون در روز چهارشنبه 25 مهرماه در ورزشگاه شهدای شهرستان کازرون واقع در خیابان سعدی همکاری دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها