جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امام علی(ع):

جبهه حق پیروز نهایی نبرد حق با باطل است

سردار «غیب‌پرور» با بیان اینکه عملیات وعده صادق 2 یک تصمیم شجاعانه و با مدیریت درست بود که با خرد جمعی و در زمان مناسب انجام شد گفت: پیروزی نهایی نبرد با جبهه باطل از آن جبهه حق است.
کد خبر: ۶۹۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲ - 09October 2024

جبهه حق پیروز نهایی نبرد حق با باطل استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب‌پرور» در مراسم باشکوه اجلاسیه سرداران و ۲۲۳ شهید سرافراز شهرستان سروستان و گروه توپخانه ۵۶ حضرت یونس با تجلیل از رشادت شهدای ایران اسلامی در جنگ تحمیلی و خانواده های آنان اظهار داشت: الگویی چون مردم ایران در هیچ کجای دنیا نیست و ملت در پیشگاه حضرت پیامبر روسفید هستند.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ افزود: این عملیات یک تصمیم شجاعانه و  با مدیریت درست بود که با خرد جمعی و در زمان مناسب انجام شد.

فرمانده قرارگاه امام علی(ع) با تاکید بر اینکه پیروزی نهایی از آن جبهه حق است، ادامه داد: این پیروزی دو شرط دارد و آن فهم درست و بصیر بودن نسبت به  انقلاب و شناخت دشمن و دیگر ماندن در مسیر انقلاب و ایمان به راه شهیدان و رهبری است.

 در این مراسم که باحضور نماینده مردم سروستان در مجلس، سردار قنبری فرمانده لشکر ۱۹ فجر، امام جمعه. فرماندار.فرماندهی گروه توپخانه حضرت یونس، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و مسئولین ارشد سروستان و شهرستان‌های اطراف، مردم شهید پرور سروستان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزارشد از کتاب نقش سروستان در دفاع مقدس رونمایی شد.

سخنرانی و خیرمقدم امام جمعه سروستان، گزارش برگزاری پیش یادواره های شهدا توسط سرهنگ مباشری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سروستان و شعرخوانی هادی فردوسی و برپایی نمایشگاه ادوات جنگی از دیگر بخش های این اجلاسیه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار