سردار کریمی: نابودی اسرائیل به زودی رخ خواهد داد

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: افرادی که یک روز اسرائیل را قدرت برتر می‌پنداشتند در ذهن‌شان نمی‌گنجید که حماس بتواند با آن مقابله کند و توان این رژیم اشغالگر را به زیر کشد.
کد خبر: ۶۹۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴ - 10October 2024

نابودی اسرائیل به زودی رخ خواهد دادسرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک اظهار داشت: راهبردی که امام راحل درباره رژیم منحوس صهیونیستی به عنوان نماد استکبار پیش از انقلاب فرمودند این بود که این غده سرطانی باید محو شود و فرمودند هر مسلمان یک سطل آب بریزید این رژیم را آب خواهد بُرد؛برای اینکه این راهبرد را درک کنیم نیاز به زمان بود؛طی این سالها شاهدیم که راهبردهای امام یکی پس از دیگری در حال تحقق است.

سردار کریمی عملیات وعده صادق ۱ و ۲ را افتخاری برای کشور دانست و افزود: امروزه شاهدیم که فرزندان روح الله از شهر امام راحل بر سر صهیونیستی موشک می‌ زنند. امام راحل برای این راهبرد نقشه راه مشخص کرد؛ در ابتدای انقلاب با تشکیل بسیج مستضعفین این مسیر را آغاز کردند؛ بسیج به کارآمدی و سرآمدی رسید و بلوغ یافت؛ بعد از آن در ادامه راه مقام معظم رهبری با تشکیل سپاه قدس این راهبرد را تکمیل کردند و امت سازی اتفاق افتاد و امروز شاهد هستیم در جبهه مقاومت همه‌ زیر یک پرچم هستند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به توانمندی جبهه مقاومت، تصریح کرد: افرادی که یک روز اسرائیل را قدرت برتر می‌پنداشتند در ذهن‌شان نمی‌گنجید که حماس بتواند با آن مقابله کند و توان این رژیم اشغالگر را به زیر کشد.

سردار کریمی در پایان خاطرنشان کرد: امام راحل (ره) مولفه معنویت را به نقشه راه اضافه کرد. امروز دشمن تلاش دارد تا این مؤلفه را از بین ببرد؛ در جنگ ترکیبی همه شاهد این حقیقت بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار