مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین با صدور بیانیه ای تاکید کرد

حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن زمینه انتخاباتی پرشور را فراهم می کند

سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی از امت حزب الله همیشه در صحنه و متدین استان قزوین دعوت کرد تا همچون سنوات گذشته به‌منظور تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی با سلاح بصیرت و وحدت در صفوف به هم پیوسته بار دیگر امواج خروشان مردمی را در ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ را تشکیل دهند.
کد خبر: ۶۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ - 09February 2016

حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن زمینه انتخاباتی پرشور را فراهم می کند

به گزارش دفاع پرس از قزوین، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس این استان، بیانیه ای به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن صادر کرد. در این بیانیه آمده است: ۲۲ بهمن یادآور حماسهی ایثار و تجلی غریو الله اکبر ملتی است که در طول سالهای ظلم و ستم رژیم منحوس پهلوی، با مقاومت و ایستادگی تحت عنایت الهی و هدایت پیر جماران خمینی کبیر به ثمر نشسته است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ۲۲ بهمن یادآور از خود گذشتگی آزادمردان و شیر زنانی رها شده از چنگال استبداد است که با امید به «جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ» بیرق «والفَجرِ وَلَیَالٍ عَشر» را بر تارک حماسه خود نهادند تا وعده الهی «إِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرًا» در بهمن ۵۷ محقق شود.

این بیانیه میافزاید: اینک که در آستانه ۳۷ سالگرد آن معجزه الهی قرار داریم شاهد عزت، سربلندی، توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و صدور انقلاب اسلامی به سایر ممالک جهان از عراق و سوریه و یمن گرفته تا نیجریه و آمریکای جنوبی و اروپا هستیم.

در پایان این بیانیه آمده است: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین از امت حزب الله همیشه در صحنه و متدین استان قزوین دعوت میکند همچون سنوات گذشته بهمنظور تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی با سلاح بصیرت و وحدت در صفوف به هم پیوسته بار دیگر امواج خروشان مردمی را در ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ را تشکیل دهند چراکه این حضور زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم میکند و درس عبرتی خواهد بود برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی که این مردم همواره پای آرمانهای انقلاب اسلامی ایستادهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار