طی مراسمی؛

مدیران قزوین از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر تجلیل کردند

طی مراسمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از دانش‌آموزان ممتاز و برگزیده شاهد و ایثارگر تجلیل کردند.
کد خبر: ۶۹۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹ - 10October 2024

مدیران قزوین از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر تجلیل کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز و ساعی شاهد و ایثارگر، برگزیدگان پویش «من می‌نویسم» و مدیران مدارس شاهد با حضور سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، نقی سیاهکالی‌مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: امروز برای تشویق دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر شهر قزوین، دور هم جمع شدیم، دانش‌آموزان عزیزی که با تلاش و پشتکار خودشان موفق به کسب عنوان ممتاز شدند.

وی افزود: دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر از بهترین فرزندان شهروندان ایرانی یعنی شهدا و جانبازان هستند، کسانی که با شجاعت و فداکاری خودشان از دل‌بستگی و وابستگی به دنیا گذشتند و از اعتقادات، خاک میهن اسلامی و ارزش‌هایشان دفاع کردند.

 اسمعیلی گفت: دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در سایه امنیت و آرامش که پدران‌شان به مردم ایران هدیه دادند، ضمن زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، در مسیر کسب علم و دانش تلاش کنند و موفقیت‌های بزرگی را برای خودشان و کشور رقم بزنند.

این مقام مسئول افزود: دانش‌آموزان بدانند هر موفقیتی را کسب می‌کنند به برکت حمایت و انگیزه والدین‌شان بوده که شرایط مناسبی را برای فرزندان‌شان مهیا کردند تا در تحصیل به موفق برسند، لذا قدردان زحمات آنها باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: امروز دانش‌آموزان باید در تحصیل و موفقیت در همه عرصه‌ها، در رصد کردن مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور و جهان فعال باشند و هوشمندانه عمل کنند.

اسمعیلی افزود: دانش‌آموزان واقعیت‌ها و قدرت کشور در زمینه‌های مختلف را ببینند و به آن افتخار کرده و در ادامه این قدرت‌نمایی با تلاش در مسیر علم و دانش نقش ایفا کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق 2، نماز جمعه نصر و حضور رهبری در نماز جمعه در سخت‌ترین شرایط که تکمیل کننده عملیات وعده صادق 2 بود، باعث عزت، غرور و شادمانی مردم شد.

وی افزود: شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله به شهادت رسیدند اما خدا را شکر که رهبری اندیشه‌ور و مقتدر داریم که همه معادلات دنیا را بر ‌هم زده و همیشه امیدبخش و باعث عزت و افتخار مسلمانان است، از خدا می‌خواهیم که به رهبر معظم سلامتی و طول عمر بدهد و با دست کفایت ایشان، پرچم انقلاب اسلامی به دست امام زمان(عج) صاحب اصلی این انقلاب داده شود.

در ادامه این مراسم، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: استان قزوین 58 شهید معلم و 276 شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: شهدا در سخت‌ترین شرایط به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند تا از کیان ایران اسلامی و ارزش‌ها دفاع کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز وظیفه دانش‌آموزان است که ادامه‌دهنده راه شهدا بوده و با تلاش در راه علم و دانش، فرد شایسته‌ای برای نظام جمهوری اسلامی باشند و ترقی و پیشرفت کشور را دو چندان کنند.

در ادامه، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین مطالبی پیرامون سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان و بر اجرایی کردن این سند در نظام آموزشی و تربیتی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

گفتنی است در ادامه این مراسم، ضمن اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، مسئولان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از دانش‌آموزان ممتاز و ساعی شاهد و ایثارگر، برگزیدگان پویش «من می‌نویسم» و مدیران مدارس شاهد تجلیل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار