جزئیات کمین پیچیده و مرگبار کتائب القسام در جبالیا

کتائب شهید عزالدین القسام، جزئیات عملیات امروز نیرو‌های ویژه خود علیه نیرو‌های پیاده‌نظام مکانیزه اسرائیلی در شمال نوار غزه و مبارزه با اشغالگران از فاصله صفر را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۹۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷ - 10October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شاخه نظامی حماس در سیصد و هفتادمین روز از نبرد طوفان الاقصی نیز نشان دادند که می‌توانند باقدرت، نظامیان اشغالگر و جنگ‌افزار‌های آنها را در خطوط مختلف هدف قرار دهند و خسارات و تلفات سنگینی به اشغالگران که مدعی «شکست‌ناپذیری» هستند، وارد کنند. 

جزئیات کمین پیچیده و مرگبار کتائب القسام در جبالیا

کتائب القسام امروز در جدیدترین عملیات خود، در کمین پیچیده و چندگانه‌ای علیه اشغالگران در شرق اردوگاه جبالیا، یک گروهان پیاده‌نظام مکانیزه اسرائیلی را به دام انداخت. در این عملیات ۱۲ خودروی نظامی و یک کامیون مملو از سربازان، در منطقه‌ای که از قبل آماده شده بود به تله افتادند.

شاخه نظامی حماس طی بیانیه‌ای درباره جزئیات این عملیات افزود: بلافاصله پس از رسیدن نیرو‌ها به منطقه، یک بمب از نوع شواظ در مسیر کامیون حامل سربازان منفجر شد و پس از آن یک بمب از نوع «رعدیه» در مسیر یک جیپ «هامر» منفجر شد و یک جیپ دیگر با خمپاره «تاندوم» هدف قرار گرفت. بر اساس این گزارش، سپس رزمندگان مقاومت به سمت منطقه کمین پیشروی کردند و از فاصله صفر با سلاح سبک، نظامیان اسرائیلی باقی‌مانده را هدف قرار دادند.

 شماری از نظامیان پا به فرار گذاشتند و به‌طرف منزلی در نزدیکی محل تله رفتند که در مسیر با بمب‌های ضدنفر هدف قرار گرفتند و کشته و زخمی شدند.

شاخه نظامی حماس، صبح امروز از به تله افتادن نیرو‌های اسرائیلی در یکی از کمین‌های پیچیده مقاومت در جبالیا خبر داد و پس از آن بود که رژیم صهیونیستی به وقوع یک حادثه امنیتی خطرناک و سخت برای ارتشش در شمال نوار غزه اعتراف کرد.

کتائب القسام امروز همچنین از منهدم کردن یک تانک از نوع مرکاوا ۴ با بمب شدید الانفجار در محله الزهراء در غرب اردوگاه جبالیا و یک تانک مراکاوای دیگر در نزدیکی مرکز دفاع مدتی در غرب این اردوگاه خبر داد.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی سرایا القدس نیز از شکار یک نظامی اسرائیلی در منطقه التوام در شمال غرب شهر غزه خبر داد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار