وظیفه همه امت اسلامی دفاع از ملت مقاوم فلسطین و لبنان است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: وظیفه همه امت اسلامی دفاع از ملت مقاوم فلسطین و لبنان است.
کد خبر: ۶۹۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳ - 11October 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران اظهار داشت: ما امروز موظف هستیم به فکر ملت مقاوم فلسطین و ملت مجاهد لبنان باشیم و این وظیفه همه امت اسلامی است تاکنون چنین بوده است و تا آخر هم چنین خواهد بود و ما وظیفه خود را نسبت به آن عزیزان در همه حوزه انجام خواهیم داد.

وظیفه همه امت اسلامی دفاع از ملت مقاوم فلسطین و لبنان است

وی افزود: چهل و پنجمین سالگرد سالگرد تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامی می‌داریم و جشن می‌گیریم این سازمان در سال ۱۳۵۸ در ۲۴ مهر به پیشنهاد رهبر فرزنه انقلاب که در آن روز‌ها عضو شورای انقلاب و نماینده امام راحل در نیرو‌های مسلح بودند به محضر حضرت امام و تصویب امام راحل شکل گرفت.

حجت الاسلام محمدحسنی خاطر نشان کرد: هدف از تاسیس و تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش کمک به ساخت یک ارتش مومن، متدین، ولایی، با بصیرت، قوی، پایدار، وفادار ملک و ملت، نظام و ملت اسلامی بود که باید با افتخار هر چه تمام عرض کنم که ما امروز بعد از ۴۵ سال که از آن روز سپری می‌شود شاهد تحقق همه این اهداف هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطر نشان کرد: ارتش ما امروز ارتشی است ذوب در ولایت، فدایی، صادق ملت و تشنه خدمت بی منت به میهن، ملت و امت اسلامی و آماده جهاد در راه خدا تا مرز شهادت است.

حجت‌الاسلام محمد حسنی تاکید کرد: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران ارتش نمایشگاه ارزش‌های اسلامی است، ارتش مومن تر، متدین تر، و کارآمدتر و انقلابی‌تر از روز‌های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: ارتش مشت گره کرده ملت برابر دشمنان این ملت و این میهن است چنین تعبیراتی، تعبیراتی بسیار افتخار آمیزی است که از سوی رهبر معظم انقلاب است که در شان مزلت ارتش بیان شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: امروز از ارتشی برخورداریم که در بالاترین سطح ممکن در دفاع از مصالح و منافع ملی قرار دارد بدون تعارف شناختی که از ارتش دارم به ملت بزرگ ایران می‌گویم که اگر دشمن در محاسبات خودش به خطا رود و تعرضی به مرز‌های ما، منافع ما و مصالح ما داشته باشد دیگر باید دشمن را در بایگانی تاریخ دنبال کرد یعنی آن روز، روز آخر عمر دشمن است.

حجت‌الاسلام محمد حسنی گفت: ارتش ما سد شکست ناپذیر ملت در دفاع از امت اسلامی است به عنوان سرباز فرهنگی حضرت امام خامنه‌ای در کنار مجموعه بزرگ همکاران عزیزم در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مفتخریم به خدمت به خدمتگزاری و ارتشی که در خدمت اسلام است در خدمت قرآن، در خدمت نظام اسلامی و در خدمت کلان آرمان‌های امت اسلامی است.

وی افزود: سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به همه همکاران خودم در شبکه وسیع سازمان عقیدتی سیاسی از صدر تا سرپنجه تبریک عرض می‌کنم و از همه دعوت می‌کنم که از این روز به بعد حتی بیش از گذشته باید از ظرفیت‌های فرهنگی خودمان در ارتقای توان و آمادگی رزمی ارتش استفاده کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: خداوند متعال را سوگند می‌دهیم به مقدسات عالم شهیدان بزرگوار عالم اسلام بخصوص شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله و ۴۵ هزار شهید والا مقام ارتش که سند وفاداری ارتش به ولایت به امت به ملت و به اسلام است با شهدای کربلای محشور کند و سایه با برکت مقام معظم رهبری بر سر ما مستدام کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار