امام جمعه آرادان:

همه استکبارگران در پشت پرده با هم شریک هستند

حجت الاسلام«شریفی نیا» گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اتاق فکر و توطئه یک اتاق بیشتر نیست و آمریکا، اسرائیل، انگلیس خبیث و فرانسه و آلمان و برخی کشورهای عربی در همین اتاق فکر تلاش می‌کنند و تفاوتی با هم ندارند.
کد خبر: ۶۹۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸ - 11October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «جلیل شریفی نیا» امام جمعه آرادان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان در مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه گذشته اظهار داشت: بیانات ایشان مشعل تابناک و چراغی فروزان برای نشان دادند راه درست به ملت ایران اسلامی و گامی بلند برای ما از بابت تشخیص دوست و دشمن است.

وی با بیان اینکه تقویت همبستگی و وحدت بین ملت و تبدیل شدن به امت واحده در مقابل دشمن واحد یکی از محورهای صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: آمریکایی‌ها اعلام می‌کنند که با ترور شهید نصرالله مخالف بود اما همه این صحبت‌ها دروغ است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه آمریکا نقش پلیس خوب را بازی می‌کند، بیان کرد: رئیس جمهور فرانسه اعلام می‌کند که ما باید ارسال سلاح را به اسرائیل محدود کنیم و این بعد از یکسال کشتار مردم مظلوم در غزه است که تازه همین حالا هم این فرد دروغ می‌گوید.

شریفی نیا با بیان اینکه همه استکبارگران در پشت پرده با هم شریک هستند، تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اتاق فکر و توطئه یک اتاق بیشتر نیست و آمریکا، اسرائیل، انگلیس خبیث و فرانسه و آلمان و برخی کشورهای عربی در همین اتاق فکر تلاش می‌کنند و تفاوتی با هم ندارند.

وی افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی آیه‌ای از سوره توبه را می‌خوانند که مؤمنین و مومنات یار و یاور همدیگر هستند، به همین موضوع اشاره دارد که همانطور که مؤمنان یار و یاور همدیگر هستند منافقان هم در یاری همدیگر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند لذا باید هوشیار بود.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی کلمه کفار را برای این جنایتکاران به کار بردند، گفت: ما اعتقاد داریم که به کمک مظلوم رفتن در زمره احکام الهی و دینی ما است.

شریفی نیا با اشاره به وعده صادق یک و دو که در امتداد همین باور الهی یعنی دفاع از مظلوم است، گفت: کاری که نیروهای مسلح ما انجام دادند همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند کمترین مجازات برای رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل جنایت‌های حیرت آور این رژیم خون‌آشام بود.

وی با بیان اینکه ایران در وعده صادق شتابزده عمل نکردند، افزود: هر کجا که مسئولان نظامی ما صلاح بدانند ما ضربات متقابل را به پیکر اسرائیل وارد خواهیم کرد و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اگر در آینده هم نیاز باشد بازهم این کار را انجام خواهیم داد.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که شهید نصرالله یک شخص نبود و این را درباره شهید سلیمانی نیز فرمودند و اعلام داشتند که این شهدا یک مکتب و یک راه هستند، گفت: شهید نصرالله شخصیت بزرگی بود اما همانطور که معظم له فرمودند با رفتن این افراد راه مقاومت مسدود نخواهد شد و مکتب مقاومت و راه شهید نصرالله ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار