نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دیدگاه‌ مرجعیت نسبت به مسئله فلسطین یکسان است

آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه وحدت امروز در جبهه حق نشان‌ می‌دهد مرجعیت در ایران و عراق در یک راستا هستند، گفت: دیدگاه‌ مرجعیت نسبت به آرمان‌ها و مسئله فلسطین یکسان است.
کد خبر: ۶۹۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱ - 11October 2024

دیدگاه‌ مرجعیت نسبت به مسئله فلسطین یکسان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه‌های نماز جمعه همدان، با بیان اینکه یکی از مظاهر تقوای الهی عمل به سنت‌های پیامبر (ص) است، اظهار داشت: شرکت در نماز جمعه از سنت‌های پیامبر (ص) و مورد تأکید قرآن است.

وی افزود: نماز جمعه هفته گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی، تجمعی بی‌نظیر بود که فلسفه برگزاری نماز جمعه را به خوبی نشان داد. نماز جمعه‌ای که اسلام بر آن تأکید دارد، در دل دشمنان رعب ایجاد می‌کند و برای دوستان امید آفرین است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه صلابت مقام معظم رهبری در وسط معرکه، تمام تهدیدهای دشمن را برطرف کرد، تصریح کرد: این حضور و انسجام و عزت آفرینی، خاصیت ولایت و مرجعیت است. مرجعیت فخر عالم اسلام هستند. تهدید و توهین‌ها به مرجعیت، نشان دهنده قدرت مذهبی مرجعیت است که در دل دشمنان ترس انداخته شده است.

این مسئول با بیان اینکه وحدت امروز در جبهه حق نشان‌ می‌دهد مرجعیت در ایران و عراق در یک راستا هستند، گفت: دیدگاه‌ مرجعیت نسبت به آرمان‌ها و مسئله فلسطین یکسان است. همانطور که دشمن در جریان جنگ احد با یک شایعه شیرازه لشکر اسلام را به هم ریخت، امروز نیز باید مراقب شایعات باشیم.

شعبانی ادامه داد: دشمن با شایعات، به دنبال آن است که فضای ناامن ذهنی برای مردم درست کند. متاسفانه خیلی از متولیان و جریانات انقلابی یک راهبرد مشخص رسانه‌ای ندارند. در فضای خاصی که با آن روبرو هستیم، رسانه باید جدی گرفته شود و شاهد یک راهبرد مشخص رسانه‌ای در داخل باشیم.

وی با بیان اینکه ترویج هر خبری که باعث تضعیف جبهه مقاومت شود، اشکال دارد، اضافه کرد: اتاق فکر رسانه‌ای دشمن شایعات را تولید می‌کند و برخی در داخل از روی سادگی آن را می‌پذیرند و نشر می‌دهند. جبهه حق دارای هدف و منسجم است و حتی شهادت پیامبر نیز نباید جامعه را سست کند.

امام جمعه همدان بیان داشت: در کنار تشکر از عملکرد نیروی‌های مسلح، باید از وزیر امور خارجه و شجاعتی که برای حضور در لبنان و سوریه داشت، تشکر کنیم. تلاش دولت، امروز تأکیدی بر وحدت در میدان و دیپلماسی است.

این مسئول با بیان اینکه وعده الهی، نصرت جامعه اسلامی است، گفت: باید به خاطر داشته باشیم کارها دست دیگری است و مبدا قدرت و ‌ابر قدرت در عالم خداوند است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: برخی نهادهای دولتی مجموعه‌هایی را در اختیار دارند که سالیان سال تعطیل است و تبدیل به خرابه شده، در حالی که می‌توان از این ظرفیت‌ برای فضای تفریحی نوجوانان و جوانان استفاده کرد مجموعه‌های نظارتی باید در این زمینه ورود کنند و پاسخگوی مردم باشند که چرا کوتاهی کردند. باید از عدم برخودها با ترک فعل‌ها گلایه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار