امام جمعه کازرون:

لانه عنکبوت در حال فروپاشی است

حجت الاسلام والمسلمین «صباحی» با بیان اینکه لانه عنکبوت در حال فروپاشی است؛ گفت: بدون شک دست خدا با جبهه مقاومت است و نور هدایت الهی مسیر را هدایت خواهد کرد.
کد خبر: ۶۹۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱ - 11October 2024

لانه عنکبوت در حال فروپاشی استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام والمسلمین «محمد صباحی» امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه های نمازجمعه امروز این شهر با بیان اینکه هویت کازرون به 1300 شهیدش است اظهار داشت: تاریخ گواه و شهدا گواهی می دهند که عزت و ذلت دست خدا است و به دست آوردن عزت جز به  غیر از راه خدا هلاکت را در پی دارد.

امام جمعه شهرستان کازرون اذعان داشت: دنباله‌روی از حق و ایمان عزت را به دنبال خواهد داشت و خداوند عزت‌ها را به شهدا نصیب کرده است؛ مجاهد در راه خدا شکست ندارد، یا پیروز می شود که غلبه می کند و یا به شهادت می رسد و گزینه سوم وجود ندارد.

وی افزود: خداوند در کنار رزمنده در راه الهی قرار دارد و همه بدانیم تمام جبهه شیطان پشت اسرائیل ایستاده جهت غلبه بر اسلام، دین و قرآن قرار دارند.

حجت الاسلام والمسلمین صباحی اشاره کرد: امروز جنگ در غزه و لبنان جنگ با حماس و حزب الله نیست بلکه جنگ تمام جبهه کفر برای نابودی اسلام و روز امتحان است.

وی تاکید کرد: حداقل کار ما در حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان در حال حاضر پشتیبانی سیاسی و حضور در صحنه‌ها جهت کمک برای مبارزه با اسرائیل است.

امام جمعه شهرستان کازرون با بیان اینکه لانه عنکبوت در حال فروپاشی هست خاطر نشان کرد: بدون شک دست خدا با جبهه مقاومت است و نور هدایت الهی مسیر را هدایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اسرائیل برای حیات خودش مثل سگ هار به اردوگاه‌ها و بیمارستان‌ها و محل تجمع مردم حمله می کند بیان نمود: پیروزی نهایی از آن حزب الله و جبهه حق خواهد بود و رو سیاهی آن برای آمریکا و هم پیمانانش در منطقه خواهد بود.

امام جمعه کازرون به اجلاسیه 1300 شهید شهرستان کازرون در 25مهرماه گفت و اذعان داشت: هویت شهرستان کازرون به 1300 شهیدش در همه جا شناخته شده است.

وی گفت: افتخار می کنیم در شهری زندگی می کنیم که به فرموده رهبر انقلاب شهر سربلند پرافتخار با سابقه درخشان تاریخی و مردمان مومن معرفی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در انتها  گفت:مناسبت‌های هفته آینده هفته عقیدتی سیاسی در ارتش، هفته عشایر و حمایت از جامعه نابینایان است و 800 نابینا در کازرون داریم را گرامی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار