فرماندار دیر:

استراتژی دشمن برای تضعیف ایران ورود به عرصه فرهنگ است

«باربرز» گفت: استراتژی دشمن برای تضعیف ایران، ورود به عرصه فرهنگ است، بنابراین به جنگ ترکیبی روی آورده و به باور‌ها و اعتقادات و فرهنگ ما حمله کرده است.
کد خبر: ۶۹۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ - 12October 2024

استراتژی دشمن برای تضعیف ایران ورود به عرصه فرهنگ استبه گزارش دفاع پرس بوشهر،«یونس باربرز» فرماندار دیر صبح شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: از مواضع خوب رئیس جمهور در قبال جنایات رژیم‌صهیونیستی و آمریکا و حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان باید قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ برای چندمین بار هیمنه رژیم اسرائیل را شکست، افزود: از هوافضای سپاه، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و ارتش تشکر می‌کنیم.

فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر اینکه سید حسن نصرالله یک راه و مکتب بود، بیان کرد: ما شاگردان این مکتب هستیم و باید راه این شهدا را عمیقاً و قلبا ادامه دهیم، فرهنگ مقاومت بعد از شهادت سید حسن نصرالله بیشتر تکثیر خواهد شد.

وی ابراز کرد: همانطور که پرچم سید عباس موسوی بر زمین نماند خون سید حسن نصرالله نیز پایمال نخواهد شد.

باربرز با بیان اینکه در تعصب به نظام اسلامی و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی باید سید حسن نصرالله الگوی ما باشد، گفت: ما شاگردان مکتب این شهدا هستیم و باید از آنها درس بگیریم.

وی با بیان اینکه با عملیات طوفان الاقصی غربت غزه و امپراطوری رسانه‌ای اسرائیل شکسته شد، بیان داشت: یمن به یکی از بازیگران اصلی میدان مقاومت تبدیل شده و قدرتش را به رخ دنیا کشید و نظم مدنظر غربی‌ها شکسته شد.

باربرز با بیان اینکه خواستار افتتاح حساب مشترک برای ساماندهی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شد و تاکید کرد: از ظرفیت روابط عمومی ادارات در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان استفاده شود.

وی به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان اشاره و ابراز کرد: بهتر است کمک‌ها به صورت متمرکز در اختیار نهادی مثل کمیته امداد یا هلال احمر قرار گیرد.

فرماندار شهرستان دیر تاکید کرد: استراتژی دشمن برای تضعیف ایران، ورود به عرصه فرهنگ است، بنابراین به جنگ ترکیبی روی آورده و به باورها و اعتقادات و فرهنگ ما حمله کرده است.

وی افزود: ما باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن مقاومت کنیم که گسست هویتی و تخریب تاریخ و فرهنگ و مسائل تجزیه طلبانه ایجاد نکند.

باربرز با تاکید بر لزوم فعال ظاهر شدن آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در حوزه فرهنگ، ابراز کرد: قدمی در راستای تقویت باورهای دینی خود برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار