نظر رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم درباره دیپلماسی ایران پس از «وعده صادق ۲»

آیت الله محمدی عراقی گفت: باید این فرصت به دیپلماسی داده شود که با استفاده از پیروزی‌های رزمندگان مقاومت در میدان، رژیم صهیونیستی را در تنگنا قرار دهند تا آتش‌بس برقرار شود.
کد خبر: ۶۹۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰ - 13October 2024

آیت‌الله «محمود محمدی عراقی» رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ثابت کردند که برای هر شرایط و سناریویی آماده هستند، اظهار داشت: خدا را شاکریم از سال‌ها قبل جوانان مبتکر، خلاق و فداکار ایرانی تمام تمهیدات و مقدمات لازم را فراهم و موشک‌های دوربرد بالستیک را ساختند؛ همچنین در فناوری‌های دیگر پیشرفت‌های خوبی را داشتند و  این را در عمل ثابت و توانایی‌های خود را در عملیات‌های مختلف نشان دادند.

آیت‌‌الله محمدی عراقی: نیرو‌های مسلح برای هر سناریویی آماده هستند

وی افزود: آیت‌الله محمدی عراقی با بیان اینکه در آمادگی و توانایی نیرو‌های مسلح شک و تردیدی نیست، ادامه داد: توانمندی ما در جهت بازدارندگی است و می‌خواهیم رژیم صهیونیستی به این نتیجه برسد که نمی‌تواند بیش از این به ظلم، جنایت و نسل‌کشی خود ادامه دهد. 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم با بیان اینکه دیپلماسی و میدان باید در کنار هم باشند، افزود: دو عملیات انجام شده و با توجه به سفر وزیر امور خارجه به لبنان در راستای حمایت از مقاومت و سفر رئیس جمهور به سازمان ملل و دیدار و مذاکره با سران بسیاری از کشور‌ها، باید این فرصت به دیپلماسی داده شود که با استفاده از پیروزی‌های رزمندگان مقاومت در میدان، رژیم صهیونیستی را در تنگنا قرار دهند تا آتش‌بس برقرار شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر رژیم صهیونیستی دیوانگی و به شرارت‌های خود ادامه دهد، نیروهای مسلح براساس راهبرد و دکترین دفاعی‌مان به سخت‌ترین وجه به آنها پاسخ و جنایتکاران را از عمل خود پشیمان می‌کند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار