حجت‌الاسلام گواهی: شهادت «سید حسن نصرالله» خللی در برنامه‌های حزب‌الله وارد نکرده است

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: تربیت و آموزش رزمندگان و فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط شهید سید حسن نصرالله به قدری قوی بوده است که آن‌ها محکم و با اراده در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی ایستاده‌اند.
کد خبر: ۶۹۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳ - 14October 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالعلی گواهی» رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اينکه شهید سید حسن نصرالله با ویژگی‌های منحصر به فرد خود ده‌ها هزار نیرو را از میان جوانان لبنانی جذب کرد و تحت آموزش قرار داد، اظهار داشت: شهید سید حسن نصرالله دوراندیش و آینده‌نگر بود و توانست کادرسازی بسیار خوبی در حزب‌الله انجام دهد.

حجت‌الاسلام «گواهی»:

حجت‌الاسلام گواهی با بیان اینکه شهادت سید حسن نصرالله برای ما بسیار سخت است، ادامه داد: پس از شهادت ایشان، جنایتکاران صهیونیست با خیالی پوچ تصور می‌کردند که حزب‌الله تضعیف شده و رزمندگانش دیگر توانایی لازم را ندارند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح با تأکید بر اینکه سید حسن نصرالله همچون دیگر شهدا زنده است و با شهادت ایشان خللی در اهداف و برنامه‌های حزب الله وارد نشده است، گفت: تربیت و آموزش رزمندگان و فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط سید حسن نصرالله به قدری قوی بوده است که آن‌ها محکم و با اراده در مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی ایستاده‌اند و ضربات جبران‌ناپذیری بر آن‌ها وارد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شخصیت قوی و سازش‌ناپذیر شهید نصرالله در برابر جنایتکاران صهیونیست از عواملی بود که موجب محبوبیت کم‌نظیر او در جهان عرب و امت اسلامی شده است، افزود: محبوبیت شهید سید حسن نصرالله به قدری در بین جبهه مقاومت بالاست که از او به عنوان قهرمان و الگوی حقیقی محور مقاومت در منطقه یاد می‌شود.

حجت‌الاسلام گواهی در پایان با اشاره به آیه شریفه «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»، درباره فرجام رویارویی حزب‌الله و رژیم صهیونیستی عنوان کرد: یقیناً حزب‌الله لبنان پیروز این نبرد است. 

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها