استاندار مرکزی:

راهیان نور یک سرمایه‌گذاری فرهنگی است

مخلص الائمه گفت: اگر به موقع و با محتوا برنامه راهیان نور را اجرا کنیم از بسیاری مشکلات فرهنگی و اجتماعی، امنیتی و هزینه‌های بعدی جلوگیری خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷ - 13October 2024

راهیان نور یک سرمایه‌گذاری فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در نشست ستاد پشتیبانی راهیان نور استان مرکزی اظهار داشت: اگر به موقع و با محتوا برنامه راهیان نور را اجرا کنیم از بسیاری مشکلات فرهنگی و اجتماعی، امنیتی و هزینه‌های بعدی جلوگیری خواهد شد.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه اردوگاه‌های استان در جنوب وضعیت مناسبی ندارد و باید امکانات حداقلی فراهم شود، افزود: سال گذشته از درآمدهای مازاد یک میلیارد تومان برای زیرساخت اردوگاه‌ها و ۱.۵ میلیارد هم برای تجهیز اردوگاه‌ها تخصیص داده شد.

وی گفت: تجربه‌ احداث زائرسرای مشهد تجربه موفقی بود و این پروژه با کمک خیّرین به پیشرفت ۷۰ درصدی رسیده که عدد قابل توجهی است و باید این تجربه را در راهیان نور نیز به کار گرفت.

استاندار مرکزی اضافه کرد: در حوزه پشتیبانی و اجرای راهیان نور دستگاه‌های اجرایی از هر کمکی دریغ نخواهند کرد و فرمانداری‌ها نیز باید بحث‌های تأمین اتوبوس و پشتیبانی را در نظر بگیرند.

این مسئول با تأکید بر ارتقای محتوا و توجه به بحث ایمنی حمل و نقل و جاده در اردوهای راهیان نور، خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها باید تعداد اعزام‌ها را افزایش دهند و پشتیبانی کامل را داشته باشند، همچنین در برنامه‌ریزی و اجرا مشارکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار