قالیباف: از هر نقطه‌ای به ایران تجاوز شود، پاسخ می‌دهیم

رئیس مجلس گفت: بار‌ها ایران اعلام کرده که از حریم کشور‌های همسایه نباید برای تجاوز به ایران استفاده شود و اگر چنین اتفاقی رخ دهد در حقیقت، پاسخ ایران روشن است و طبعا از هر نقطه‌ای به ایران تجاوز رخ دهد، پاسخ داده خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳ - 13October 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با المیادین اظهار داشت: خلبانی هواپیما را خودم بر عهده داشتم تا مثل رهبرمان اعلام کنیم که ما مثل مردم در صحنه هستیم و ترسی از دشمن نداریم.

قالیباف:سردار قاآنی مشغول انجام کارش است

وی افزود: ایران به دنبال گسترش جنگ نیست، اما در مقابل هرگونه تجاوزی پاسخی مستحکم و درخور توجه خواهد داد.

قالیباف خاطرنشان کرد: سردار قاآنی سالم هستند و کار خود را انجام می‌دهند و این هم از همان اخبار کذبی است که منتشر شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بار‌ها ایران اعلام کرده که از حریم کشور‌های همسایه نباید برای تجاوز به ایران استفاده شود و اگر چنین اتفاقی رخ دهد در حقیقت، پاسخ ایران روشن است و طبعا از هر نقطه‌ای به ایران تجاوز رخ دهد، پاسخ داده خواهد شد.

وی افزود: ما مطمئن هستیم که همسایگانمان در خاورمیانه این موضوع را رعایت خواهند کرد. آن‌ها پیش از این به این امر پایبند بوده‌اند. ما با تمامی کشورهای منطقه روابط صلح‌آمیز داریم. در ایران در این خصوص اجماع وجود دارد و این اجماع در واکنش‌های ما متجلی شده است.

قالیباف ادامه داد: ما درباره حمایت از ملت‌های لبنان و فلسطین و کمک به آن‌ها اجماع داریم. ملت ما و تمامی امت اسلام از ملت‌های لبنان و فلسطین حمایت مادی و معنوی می‌کنند. طبیعی است که ما در بازسازی زیرساخت‌ها و مناطق آسیب دیده مشارکت داشته باشیم. ما و کشورهای اسلامی حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: وحدتی که امروز در کشور ما و همچنین امت اسلامی وجود دارد با قدرت حاصل شده است. مقاومت بدون شک مانند گذشته مورد توجه است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار