فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

گروه‌های جهادی حلقه بین نظام و سرمایه‌های اجتماعی هستند

سردار شاهوارپور گفت: اقدامات گروه‌های جهادی باید به مردم گفته شود چون این گروه‌ها حلقه بین نظام و سرمایه‌های اجتماعی هستند.
کد خبر: ۶۹۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴ - 13October 2024

گروه‌های جهادی حلقه بین نظام و سرمایه‌های اجتماعی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان امروز در نشستی با عوامل و نیروهای بسیج سازندگی استان در مجتمع فرهنگی فجر اهواز اظهار داشت: گروه‌های جهادی به افراد و نقاطی توجه دارند که کمتر روی آنها تمرکز می‌شود و این یکی از بهترین کارهاست که نه تنها نزد خداوند پاداش دارد، بلکه برای مردم هم ارزشمند است.

وی افزود: از دیدگاه پیامبر مهم‌ترین کار آن است که سخت‌ترین باشد لذا نباید هم انتظاری برای تشکر داشته باشیم، زیرا ثواب اخروی آن نیز با این انتظارات کم می‌شود.

سردار شاهوارپور یادآور شد: این اقدامات باید به مردم گفته شود زیرا مهم است که شهروندان حفظ شوند و حلقه بین نظام و سرمایه‌های اجتماعی که همان مردم هستند، محکم‌تر شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اضافه کرد: هر چه ارتباط با مردم قوی‌تر شود، بهتر است و برکت کار بیشتر می‌شود. اگر قولی به کسی برای رفع مشکلات داده می‌شود باید حل شود در غیر اینصورت گره‌های کار افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: سند اعتلا چارچوب کار است و باید توان فنی و تخصصی در کار بالا برود تا بتوان کارها را به درستی و به بهترین نحو انجام دهیم؛ کار میانبر انجام دهیم تا در سریع ترین زمان به اتمام برسد.

سردار شاهوارپور گفت: یکی از رویکردها امید دادن به مردم است که بسیج سازندگی این کار را انجام می‌دهد؛ مردمی که به شما روی می‌آورند احساس می‌کنند که همه درها به روی آنها بسته شده است.

این مسئول فعالیت‌های بسیج سازندگی را برای کار کردن جوانانی که دوست دارند فعال باشند مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: کار ما گاهی در بحران‌ها هست که به یکباره پیش می‌آیند ولی در مجموع باید با برنامه حرکت کرد زیرا با این حساب، قطعا نتیجه کار مطلوب می‌شود و برنامه با آمار و اطلاعات به دست می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار