مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

مقاومت در لبنان و فلسطین سرنوشت جهان را مشخص می‌کند

حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت: وظیفه آحاد مسلمانان است که حرکت جبهه مقاومت را تأیید، تهییج، ترویج و تقویت کنند چراکه این مقاومت سرنوشت منطقه و جهان را مشخص می‌کند.
کد خبر: ۶۹۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷ - 13October 2024

مقاومت در لبنان و فلسطین سرنوشت جهان را مشخص می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مهدی حسن‌زاده نامقی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در جمع دانش‌آموزان و معلمان دبیرستان و پیش دانشگاهی ارض القدس در محله عدل خمینی مشهد در سخنانی با اشاره به شهادت سید مقاومت اظهار داشت: امیدوارم که ان‌شاءالله شهادت ایشان گوارای وجودشان باشد و مورد عنایت رسول‌الله (ص) قرار بگیرد.

وی افزود: ان‌شاءالله خدای جابر، جبران ضایعه فقدان دبیرکل حزب‌الله لبنان را می‌کند و این شهادت باعث تقویت ایمان امت اسلامی می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در برابر این شهادت، حرکت جامعه شیعه است در همین راستا اجرای عملیات‌های موفقیت‌آمیز جبهه مقاومت همچون عملیات وعده صادق ۲، سنت الهی به شمار می‌رود.

این مقام مسئول یادآور شد: جنگ میان حق و باطل باید رخ دهد تا باطل از بین برود و اگر مؤمنین بر ایمان و عهدهاخو ثابت قدم بمانند، خداوند نصرت مؤمنین را وعده داده است، وظیفه ما در این راه استواری بر سختی‌ها و ابتلائات و همچنین ماندن بر سر ایمان‌ و عهدمان است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده نامقی تصریح کرد: شهادت سیدحسن نصرالله، با توکل بر خداوند متعال، تسریع آزادسازی قدس را به همراه دارد.

وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند حرکت و اقدامی از همه مؤمنان لازم است که رضایت خداوند را به همراه داشته باشد و نتیجه آن نصر الهی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان داشت: هر کمکی که به هر نحوی از ما بر می‌آید (مالی، جانی، تبیینی) باید تداوم داشته باشد و اگر از وظایف خود غفلت کنیم، مؤاخذه می‌شویم.

این مقام مسئول تاکید کرد: در این شرایط ضعف نشان دادن جز مذلت پیام دیگری به همراه ندارد و وظیفه همه است که این حرکت را تأیید، تهییج، ترویج و تقویت کنیم چراکه این مقاومت سرنوشت منطقه و جهان را مشخص می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده نامقی ابراز داشت: جوهره ناب دینی ما در این صحنه‌ها باید بروز پیدا کند و ما اصلاً برای همین به این عالم آمده‌ایم و ان‌شاء‌الله که این حرکت‌های ما باعث خشنودی این شهید شود، که خشنودی این شهید، خشنودی خدا است.

وی ادامه داد: وظیفه شما دانش‌آموزان در قبال تقویت جبهه مقاومت، ضمن حفظ حجاب و سبک زندگی عفیفانه، مجاهدت علمی است.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: با شهادت فرماندهان محور مقاومت به لطف خدا و با عنایت حق تعالی، جبهه مقاومت تضعیف نشده و نخواهد شد و پیروزی نهایی این جبهه را به زودی خواهیم دید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها