«دنیای مجازی» و «تلفن همراه» سوژه جدید بچه‌های رستا شد

جدیدترین جلسات از سلسله نشست‌های «بچه‌های رستا» به همت فرهنگسرای گلستان و ویژه نوجوانان دختر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲ - 13October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، جدیدترین جلسات از سلسله نشست‌های «بچه‌های رستا» ویژه نوجوانان در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.  موضوع سی و دومین نشست از این رویداد، «ما و دنیای مجازی» است و به بررسی مرز میان واقعیت و آنچه که فضای مجازی برای ما می‌سازد، می‌پردازد. 

«دنیای مجازی» و «تلفن همراه» سوژه جدید بچه‌های رستا شد

این جلسه با همکاری فرهنگسرای گلستان و مدرسه دخترانه «تزکیه شاهد» در روز دوشنبه ۲۳ مهر ساعت ۸ تا ۱۰ صبح برگزار می‌شود و طی آن جمعی از دانش‌آموزان پایه دهم این مدرسه به بیان سوالات و دغدغه‌های خود در موضوع فضای مجازی می‌پردازند. علیرضا معادی، پژوهشگر و کارشناس جامعه‌شناسی نیز سوالات دانش‌آموزان را پاسخ می‌دهد. 

علاوه براین، سی و سومین نشست از ویژه برنامه «بچه‌های رستا» با موضوع «مهمان ناخوانده» و محوریت «ماجرا‌های من و تلفن همراهم!» برگزار می‌شود. 

مدرسه دخترانه پرتو اسلام در برگزاری این جلسه مشارکت دارد و دانش‌آموزان پایه نهم این مدرسه، سوالات خود را در موضوع مذکور مطرح می‌کنند و علیرضا معادی نیز پاسخگوی آنها خواهد بود. 

براساس این گزارش، این جلسه روز سه‌شنبه ۲۴ مهر از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ برگزار می‌شود. فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار