شربیانی: حضور قالیباف در بیروت، ادامه اقتدار ایران در میدان و دیپلماسی است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به حضور رئیس مجلس ایران در منطقه ضاحیه لبنان گفت: قالیباف سینه ستبر کرده و بر روی آوار‌های ضاحیه و زیر بمباران هل من مبارز را طلبید.
کد خبر: ۶۹۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹ - 13October 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «جعفر شربیانی» عضو هیئت رئیسه شورا در دویست و هفتادمین جلسه شورا، با اشاره به اقدامات شجاعانه محور مقاومت به ویژه در لبنان اظهار داشت: پیرو عملیات‌های موفقیت آمیزی که محور مقاومت به ویژه حزب‌الله در شب‌های اخیر داشته و در پس عملیات‌های ددمنشانه‌ای که رژیم غاصب صهیونیستی در این ایام انجام داده است، شهادت شکوهمند شهید سید حسن نصرالله سرآغاز فصل جدیدی در محور مقاومت و مبارزه با استکبار بوده و است. 

حضور قالیباف در بیروت، ادامه اقتدار ایران در میدان و دیپلماسی است

وی افزود: تعابیری را از این شهید بزرگوار در ایام پس از شهادت در پیام‌های مختلف و در فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌شود: شهید سید حسن نصرالله چهره محبوب دنیای اسلام بود، از چهره‌های محبوب دنیای عرب چه در میان اهل تسنن و چه شیعه که به ایشان افتخار می‌کردند شهید سید حسن نصرالله زبان گویای منطقه بود.

شربیانی ادامه داد: حسن نصرالله مایه دلگرمی و جرات حق طلبان خاورمیانه بود. او مدافع مظلومان تاریخ در برابر نظام سلطه بود و ادامه راه امام موسی صدر و شهید موسوی و مطیع محض ولایت و شاگرد مکتب حضرت امام و رهبری بود. در پس این شهادت شکوهمندانه، عملیات وعده صادق ۲ و نماز جمعه تاریخی که به امامت مقام معظم رهبری برگزار شد؛ تجلی اراده نظام شکوهمند اسلامی در مبارزه با استکبار بود. 

این عضو شورای شهر تصریح کرد: در پس همه اینها شاهد آن هستیم که مسئله فلسطین به واقع مسئله اول جهان شده است و در سرتاسر دنیا به این موضوع می‌پردازند که ان‌شاالله به زودی منجر به نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شود. 

شربیانی به حضور رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در منطقه ضاحیه لبنان اشاره کرد و گفت: قالیباف سینه ستبر کرده و بر روی آوار‌های ضاحیه و زیر بمباران هل من مبارز را طلبید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار