استاندار جدید فارس:

ادای دین به مردم فارس دلیل حضور من در پست استانداری است

«امیری» گفت: پست و منصب استانداری برای من دیگر گذشته است و برای ادای دینم به مردم فارس به این استان آمده ام.
کد خبر: ۶۹۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲ - 13October 2024

ادای دین به مردم فارس هدف من از حضور در پست استانداری فارس استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «حسینعلی امیری» استاندار جدید فارس امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار فارس اظهار داشت: با بوجه به فعالیت‌هایی که در استان فارس داشته‌ام با فارس غریبه نیستم بلکه با فارس آشنا هستم و با اینکه متولد این استان نبوده‌ام، اما خود را فارسی می‌دانم.

وی اضافه کرد: استان فارس دارای ظرفیت‌های مختلفی و مهد علمای بزرگی در جهان است البته با وجود دانشگاه شیراز و علوم پزشکی شیراز باید استان فارس در جایگاه مهمی در حوزه علم باشد.

امیری با اشاره به اینکه فارس بیش از پنج میلیون نفر جمعیت داشته افزود: استانداری برای من گذشته است و برای این به استان فارس آمده ام تا دینم را به مردم فارس ادا کنم.

به گفته این مسئول انتخابات یک تنفس برای جامعه است از این رو مردم دوست دارند پس از انتخابات شاهد دریافت خدمات بیشتر بوده و با عقد وکالت با یک مسئول به دنبال بهبود جامعه باشد.

امیری معتقد است خروج از گفتمان نباید توسط مدیران رخ دهد، زیرا این گفتمان باعث شده تا شاهد ایجاد دولت وفاق ملی باشیم.

استاندار فارس ادامه داد: هر فردی که بر این باور باشد که دولت چهاردم بر چه گفتمان و اصولی فعالیت می‌کند می‌تواند در جامعه فعالیت کند این در حالی است که در انتخاب افراد دارا بودن فضیلت انسانی اصلی‌ترین معیار برای انتخاب افراد است.

این مسئول افزود: اگر شاهد حاکمیت قانون در جامعه باشیم تمامی آحاد جامعه از برکات نظام مقدس اسلامی بهره‌مند شده و جامعه در مسیر رشد و پویایی قرار می‌گیرد از این رو باید با تکریم ارباب رجوع به جامعه و مردم احساس ارزشمندی دهیم.

امیری با اشاره به خط مشی دولت چهاردهم در انتخاب مدیران برای خدمت به مردم ایران اسلامی، گفت: نباید چهره مدیران ارشد استان در اذهان عمومی مخدوش شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار