فضائلی: مخابره پیام قدرت ایران به دنیا با حضور قالیباف در بیروت/ صدای واحد تا پیروزی جبهه مقاومت ادامه خواهد داشت

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ایران به‌طور کامل از مقاومت و به‌ویژه حزب‌الله حمایت می‌کند و این تهدیدات و فضاسازی‌ها هیچ تأثیری در سیاست کلان نظام در حمایت از جبهه مقاومت و حزب الله نخواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲ - 13October 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «مهدی فضائلی» سفر مقامات بلندپایه ایرانی به لبنان و دیگر کشور‌های منطقه را ناشی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: در طول دو هفته اخیر، ما شاهد فعالیت گسترده جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم و به‌نظر می‌رسد با توجه به برتری میدان و نیرو‌های محور مقاومت در جبهه و وارد کردن ضربات پی‌در‌پی به پیکر رژیم‌صهیونیستی که اوج آن انجام عملیات وعده صادق ۲ بود، ایران با این پشتوانه میدانی، تحرک فزاینده‌ای در عرصه دیپلماسی پیدا کرده است.

فضائلی: مخابره پیام قدرت ایران به دنیا با حضور قالیباف در بیروت/ صدای واحد تا پیروزی جبهه مقاومت ادامه خواهد داشت

وی با بیان اینکه سفر قالیباف به لبنان و حضورشان در منطقه‌‎‌ای که مورد هدف تروریست‌های صهیونیست قرار گرفته بود، یک پیام روشنی دارد و آن حمایت کامل جمهوری اسلامی از حزب‌الله و مقاومت است، بیان داشت: برای رژیم صهیونیستی نیز این سفر پیام روشنی دارد که ایران به‌طور کامل از مقاومت و به‌ویژه حزب‌الله حمایت می‌کند و این تهدیدات و فضاسازی‌ها هیچ تأثیری در سیاست کلان نظام در حمایت از جبهه مقاومت و حزب الله نخواهد داشت.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه دیدار مقامات ایرانی با همتایان لبنانی در شرایطی رخ داد که رژیم صهیونیستی، اطراف فرودگاه بیروت را زیر آتش سنگین خود قرار داده است. با این وصف و با وجود تهدیدات زیادی که صورت گرفته بود، آقای قالیباف به لبنان سفر کرد و این نشان دهنده شجاعت و شهامت مسئولان ایران ایران است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط آن منطقه و تهدیداتی که وجود دارد، این سفر نشان می‌دهد که مسئولان جمهوری اسلامی ایران همگی از یک شجاعت و دلیری برخوردار هستند و آقای قالیباف که خود از یادگاران دوران دفاع مقدس است، حضور ایشان در این صحنه تداعی‌گر شجاعت‌های دوران جنگ بوده است.

وی گفت: به نظر می‌رسد که هم مردم لبنان و هم حزب‌الله از این سفر، دلگرم‌تر از گذشته برای ادامه مقاومت خواهند شد و شاهد شجاعت‌ها و رشادت‌های بیشتری از مقاومت خواهیم بود.

فضائلی عنوان کرد: در کنار آن، این حضور برای مردم کشور ما نیز بسیار معنی‌دار است و آنها را دلگرم می‌کند که مسئولین بلندپایه کشور از شجاعت بالایی برخوردار هستند.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: دنیا از ایران اسلامی که به‌منزله دولت مقاومت است یک صدا می‌شنود و آن ایستادگی در برابر شرارت‌های جنون‌آمیز رژیم صهیونیستی، تداوم حمایت از جبهه مقاومت و آمادگی کامل برای پاسخ به هر شرارت و اقدام متجاوزانه احتمالی این رژیم است.

فضائلی ادامه داد: همچنین این صدای واحد علیه اتاق فرمان جنایت‌ها و شرارت‌های رژیم صهیونیستی یعنی آمریکاست که در تمام اعمال خباثت‌آلود این رژیم شریک است و سهم اصلی را دارد، این صدای واحد تا شکست رژیم صهیونیستی و پیروزی جبهه مقاومت قطعا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 411

برچسب ها: سیاست ، مقاومت ، فلسطین
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار