دوندگی ۳۰ کیلومتری آتش نشان اراکی در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان

عباس رمضانی، آتش نشان اراکی شاغل در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، شنبه ۲۱ مهر ماه، به مناسبت هفته ملی کودک و با هدف ترویج کمک به کودکان مبتلا به سرطان، مسافت ۳۰ کیلومتری پالایشگاه شازند تا موسسه خیریه حامی‌یار را به مدت ۱۰۰ دقیقه دوید.
کد خبر: ۶۹۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲ - 13October 2024

دوندگی ۳۰ کیلومتری آتش نشان اراکی در حمایت از کودکان مبتلا به سرطانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، عباس رمضانی، آتش نشان اراکی شاغل در شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند، شنبه ۲۱ مهر ماه، به مناسبت هفته ملی کودک و با هدف ترویج کمک به کودکان مبتلا به سرطان، مسافت ۳۰ کیلومتری پالایشگاه شازند‌ تا موسسه خیریه حامی‌یار را به مدت ۱۰۰ دقیقه دوید.

وی انگیزه خود از این اقدام را دلگرمی به کودکان مبتلا به سرطان و ترویج فرهنگ خیرخواهی عنوان کرد و گفت: هر فردی با توجه به توانایی و استعدادهای خود می‌تواند قدم‌هایی هرچند کوچک ولی بسیار اثربخش در جهت کمک و حمایت از کودکان مبتلا به سرطان بردارد.

رمضانی افزود: ورزشکاران به عنوان نمادهای امید آفرینی در جامعه، می‌توانند به کودکان به خصوص کودکان مبتلا به سرطان، امید و انگیزه تزریق کنند و با استعداد ورزشی خود، حس سلامتی و تندرستی را در آنها زنده نگه دارند.

شایان ذکر است قاسم محمودی، دیگر آتش نشان اراکی شاغل در شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند نیز این مسافت ۳۰ کیلومتری را با دوچرخه طی کرد.

از این دو ورزشکار آتش نشان، پس از رسیدن به خط پایان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند، مدیرعامل موسسه خیریه حامی‌یار و تعدادی از کودکان مبتلا به سرطان با اهدای لوح و هدایای فرهنگی، تجلیل به عمل آوردند و حکم سفیر سلامت موسسه حامی‌یار به این دو ورزشکار اعطا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار