سردار طهرانی‌مقدم: مراکز حساس رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های مقاومت است

دبیرکل اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با بیان اینکه عملیات وعده صادق هیمنه اسرائیل را شکست، گفت: تمام مراکز حساس رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های مقاومت قرار دارد.
کد خبر: ۶۹۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ - 14October 2024

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، سردار «محمد طهرانی‌مقدم» دبیرکل اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در نشست خبری اجلاسیه کمک به قضیه فلسطین که صبح امروز (دوشنبه) در سالن کنفرانس جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد، اظهار داشت: بیست سال قبل سردار شهید طهرانی‌مقدم شهر موشکی را در جنوب لبنان طراحی کرد. موشک‌هایی طراحی شد که با سوخت جامد کار می‌کرد. در حال حاضر بیش از انبوهی از موشک‌ها به سمت اهداف اسرائیل غاصب نشانه‌گیری شده است.‌

سردار طهرانی‌مقدم: مراکز حساس رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های مقاومت است

سردار طهرانی‌ مقدم افزود: تمام مراکز حساس رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های مقاومت قرار دارد و هنوز یک موشک هم به این مراکز شلیک نشده است.

دبیرکل اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت ادامه داد: عملیات طوفان‌الاقصی ضربه سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرد و عملیات وعده صادق عملیاتی بود که هیمنه «اسرائیل» را شکست.

وی با اشاره به آمادگی محور مقاومت برای عملیات «وعده صادق ۳» خاطرنشان کرد: تمامی محور مقاومت برای طوفان سوم آماده هستند و وقتی آغاز شود دیگر اثری از «اسرائیل» باقی نخواهد ماند.

سردار طهرانی‌مقدم بیان داشت: در اجلاسیه نهم از شهدایی، چون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حسن طهرانی‌مقدم، سید محمد حجازی و دیگر فرماندهان مقاومت تقدیر و تجلیل خواهد شد.

دبیرکل اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با بیان اینکه در نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت از خانم مصطفوی تجلیل و تکریم خواهد شد، تصریح کرد: افتتاحیه اجلاسیه نهم ۱۸ خرداد در دمشق پایتخت سوریه با حضور شخصیت‌های سیاسی و علمی از کشور‌های منطقه برگزار شد. ضمن اینکه ویژه برنامه گرامیداشت چهلم شهدای خدمت در دهلی و لکهنو (هند) در تاریخ‌های ۱۳ و ۱۴ تیرماه برگزار شد.

سردار طهرانی‌مقدم افزود: ویژه برنامه تکریم و پاسداشت شهید امیرعبداللهیان در ۱۳ شهریور همزمان با شب شهادت امام رضا (ع) در دامغان برگزار شد.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه تکریم و پاسداشت شهید امیرعبداللهیان در ۱۳ شهریور همزمان با شب شهادت امام رضا (ع) در دامغان با قرائت پیام رئیس جمهور و حضور مسئولان کشوری و لشکری و شرکت میهمانان خارجی، همچنین افتتاح طرح‌های عمرانی و فرهنگی با نام شهید امیر عبداللهیان و رونمایی از مرقد نمای شهید برگزار شد.

دبیرکل اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت خاطرنشان کرد: برگزاری دومین برنامه علمی همایش اجلاسه با شعار «مجاهدان در غربت، طوفان‌الاقصی، غزه و آزادسازی قدس شریف» با هدف تبیین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و مقاومت جانانه مردم غزه و رزمندگان مقاومت اسلامی و نیز راه‌های حمایت عملی از آنها در ۲۵ مهر در جوار حرم امام رضا (ع) و در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد.

سردار طهرانی‌مقدم اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه برگزاری اولین نشست بین‌المللی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد حامی فلسطین و با حضور بیش از ۱۴۰ سمن داخلی و خارجی با هدف بررسی راه‌های عملی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، توقف جنایات صهیونیست‌ها در ۲۶ مهر در تالار بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها