شهید همدانی: ما از هیچ چیزی نمی‌ترسیم+ صوت

سرلشکر شهید حاج حسین همدانی در سخنانی در جمع رزمندگان بر نهراسیدن رزمندگان از هیچ قدرتی تأکید می‌کند؛ چراکه رزمندگان بر خدا توکل کرده و قدرت خداوند را به عنوان پشتیبان قوی دارند.
کد خبر: ۶۹۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲ - 14October 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، صوتی از سرلشکر شهید حاج حسین همدانی برای اولین بار توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر شده است که در آن شهید همدانی به منظور طراحی و آماده‌سازی عملیات کربلای ۴ در قرارگاه نیروی زمینی سپاه در پادگان تیپ قدس سنندج در تاریخ بیست و هفتم خردادماه سال ۱۳۶۵ برای رزمندگان سخنرانی می‌کند و بر نهراسیدن رزمندگان از هیچ قدرتی تأکید دارد؛ چراکه رزمندگان بر خدا توکل کرده و قدرت خداوند را به عنوان پشتیبان قوی دارند.

شهید همدانی: ما از هیچ چیزی نمی‌ترسیم+ صوت

در این صوت می‌شنویم:

«ما از هیچ‌چیز نمی‌ترسیم، آمریکا حمله کند عراق که چیزی نیست، دنیا اصلاً با همه امکاناتش و قدرتش حمله کند ما بزرگ‌تر از همه قدرت‌ها را داریم، آمریکا چه‌کاره است؟ آمریکا غلط می‌کند، این سخنی است که امام گفته است. چون متصل به یک قدرت بالاتر از همه قدرت‌هاست. فقط تنها [اشاره]به این یک جمله و رد می‌شوم؛ الله‌اکبر فقط این را عمل کنیم به آن.

ما دیگر از چیزی نمی‌ترسیم، در لحظه درگیری دشمن با چندین لشکر حمله کرده، ما یک قدرت بالاتری داریم، ما توکل بر خدا داریم و در طول جنگ هم شاهدش بودیم. آنهایی که حسین‌وار جنگیدند در لحظات حساس که دیگر هیچ امید پیروزی ظاهری نبود ایستادند و جنگیدند و به جایی که باید بروند رفتند.»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار