اهداء پرچم متبرک عتبه حسینی به حرم مطهر بانوی کرامت

حاج «فاضل ابو دکه» نماینده و معاون تولیت عتبه حسینی در دیدار با آیت‌الله «سید محمد سعیدی گلپایگانی» تولیت حرم حضرت معصومه (س) ضمن ابلاغ سلام تولیت عتبه حسینی، پرچم متبرک عتبه حسینی و متبرکات آستان مقدس امام حسین (ع) را از طرف تولیت این عتبه مقدسه به تولیت حرم مطهر بانوی کرامت اهدا کرد.
کد خبر: ۶۹۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲ - 14October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، حاج «فاضل ابو دکه» نماینده و معاون تولیت عتبه حسینی در دیدار با آیت‌الله «سید محمد سعیدی گلپایگانی» تولیت حرم حضرت معصومه (س) ضمن ابلاغ سلام تولیت عتبه حسینی، پرچم متبرک عتبه حسینی و متبرکات آستان مقدس امام حسین (ع) را از طرف تولیت این عتبه مقدسه به تولیت حرم مطهر بانوی کرامت اهدا کرد.

اهداء پرچم متبرک عتبه حسینی به حرم مطهر بانوی کرامت

حاج فاضل ابو دکه در این دیدار اظهار داشت: انتقام عاجل خداوند و رزمندگان اسلام از دشمنان اسلام و انسانیت، آرزوی دیرینه ماست و امیدواریم روزبه‌روز شاهد پیروزی جبهه مقاومت در سرتاسر دنیا باشیم.

 نماینده تولیت عتبه حسینی افزود: مواکب بسیاری از کشور عراق جهت عرض ارادت به‌مناسبت شهادت حضرت معصومه (سلام‌ الله‌ علیها) به شهر مقدس قم آمده‌اند و امیدواریم این همکاری و این خدمت‌گزاری‌ها بیشتر شود.

اهداء پرچم متبرک عتبه حسینی به حرم مطهر بانوی کرامت

 وی خاطرنشان کرد: در حقیقت این مواکب جهت بیعت، استمرار عهد خادمی، دفاع از مقدسات اسلام و اتحاد و انسجام بین دولت ایران و عراق به شهر مقدس قم آمده‌اند و از مدیریت حرم مطهر بانوی کرامت قدرانی می‌کنیم که پذیرای این مواکب عراقی بوده‌اند.

حاج فاضل ابو دکه در پایان گفت: ما در حال تلاش هستیم تا باب زیارت که باز شده است روزبه‌روز آسان‌تر شود و زائران دو کشور با آسایش خاطر به زیارت عتبات کشور عراق و ایران مشرف شوند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار