برگزاری همایش بین‌المللی «امت مقاومت» در کرمانشاه

همایش بین‌المللی «امت مقاومت» با حضور مسئولین کشوری و لشکری، تحلیلگران و کارشناسان حوزه بین‌الملل، اساتید و دانشجویان از کشورهای مختلف در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴ - 15October 2024
همایش بین‌المللی «امت مقاومت» در کرمانشاه برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، همایش بین‌المللی امت مقاومت شب گذشته با همکاری جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و استانداری کرمانشاه برگزار شد.
 
این همایش با حضور مسئولین کشوری و لشکری، تحلیلگران و کارشناسان حوزه بین‌الملل، اساتید و دانشجویان از کشورهای مختلف منطقه در چهار محور حکمرانی مقاومت، دیپلماسی مقاومت، جنبش مقاومت در کشورهای اسلامی و اصل مقاومت در قرآن کریم به مدت ۲ روز طی امروز و فردا در دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.
 
«قباد محمدی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در این مراسم ضمن خوش آمدگویی با حضار و مهمانان کشورهای جبهه مقاومت، گفت: این همایش صدای بلندی از سوی دانشگاهیان و مسئولان استان کرمانشاه برای جبهه مقاومت است‌.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از ورق‌خوردن برگ مهمی در تاریخ سخن گفت و ادامه داد: ملت منطقه در حال عبور از پیچ تاریخی مهم و سرنوشت‌سازی هستند.
 
وی این پیچ تاریخی را یک آزمون الهی برای امت اسلامی دانست و افزود: جبهه مقاومت در این آزمون بزرگ پیروز و خیلی از حکام کشورهای اسلامی در این آزمون مردود شدند چون خود را به خواب‌زده و با سکوتشان در حال مراودات اقتصادی هستند.
 
محمدی از رژیم صهیونیستی به‌عنوان غده سرطانی یاد کرد و بیان داشت: سکوت در این شرایط یعنی ایستادن در کنار ظالم، وظیفه همه است که کمک فکری، زبانی و مالی کنند، امیدواریم با برگزاری چنین همایش‌هایی حکام کشورهای اسلامی را بیدار کنیم تا همه با هم این غده سرطانی را محو کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها