مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری:

پیام‌آوران ایثار مروّج سیره شهدا هستند

خسروی گفت: ترویج فرهنگ و سیره شهدا از ملزومات جامعه و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا یک وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۶۹۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹ - 15October 2024

پیام‌آوران ایثار مروّج سیره شهدا هستندبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، صابر خسروی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری در جلسه هم‌اندیشی پیشبرد اهداف تشکل پیام آوران ایثار با حضور رئیس تشکل پیام آوران ایثار استان اظهار داشت: ترویج فرهنگ و سیره شهدا از ملزومات جامعه و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا یک وظیفه همگانی است.

خسروی خاطرنشان کرد: پیام آوران ایثار از خانواده شهدا و ایثارگران هستند، کسانی که در متن زندگی شهدا و حوادث دوران دفاع مقدس بودند و امروز به خوبی می‌توانند این خاطرات را برای نسل‌های انقلاب نقل کنند و این از مؤثرترین راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی ادامه داد: افراد زیادی در استان دارای انگیزه، علاقه و توانمندی در حوزه روایتگری هستند که می‌توانند در این حوزه یار و مددکار بنیاد باشند و ما با آغوش باز پذیرای این افراد هستیم.

خسروی در پایان تصریح کرد: به منظور تقویت و تبحّر این افراد دوره‌های آموزشی با موضوع فن بیان، سخنوری، روایتگری، توانمندسازی و ارتقای سطح دانش و مهارت خطابه ایثارگران، آموزش‌های تخصصی با رویکرد تبلیغی و ترویجی برای این تشکل برگزار می‌شود.

ماشاالله ایزدی رئیس تشکل پیام آوران ایثار استان چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه تشکل پیام آوران ایثار استان دارای قریب به یکصد عضو است که در مدارس، دانشگاه ها، صدا و سیما و برنامه‌های فرهنگی استان راوی سیره شهدا هستند افزود: تشکل پیام آوران ایثار نقش موثری در توسعه، ترویج و احیای فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سبک زندگی شهدا دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها