نماینده ولی‌فقیه در سپاه: تا نابودی رژیم صهیونیستی و اهتزاز پرچم حق در جهان دست از جهاد برنمی‌داریم

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: تا نابودی ظالمان و رژیم ستمگر و کودک‌کش صهیونیستی، تا به اهتزاز درآمدن پرچم حق در سراسر عالم و تا آماده کردن فضای ظهور هرگز دست از جهاد برنمی‌داریم.
کد خبر: ۶۹۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ - 15October 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سرلشکر شهید «عباس نیلفروشان» در میدان آئینی امام حسین (ع) اظهار داشت: حاج عباس! شهادت بر تو مبارک باشد. بزرگترین خواسته تو از ما ولایتمداری و فرمان‌برداری مطلق از ولی امر بود. ما با تو پیمان می‌بندیم که تا نابودی ظالمان و رژیم ستمگر و کودک‌کش صهیونیستی، تا به اهتزاز درآمدن پرچم حق در سراسر عالم و تا آماده کردن فضای ظهور هرگز دست از جهاد برنمی‌داریم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: تو چقدر زیبا حق رفاقت و شراکت را ادا کردی؛ در میدان جهاد و مبارزه وقتی دیدی که این سید بزرگوار، سید مقاومت و شهید مقاومت، سید حسن نصرالله یاری تو را می‌خواهد و رهبرت به تو برای تحقق این امر فرمان می‌دهد، سر از پا نشناختی و به سوی او شتافتی. 

وی در ادامه گفت: شهید نیلفروشان به محض اینکه فهمید نظر سید حسن نصرالله و رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که او به لبنان برود، در اوج درگیری‌ها و سختی‌ها به لبنان رفت و چه زیبا سید حسن نصرالله از او استقبال کرد. او را شریک، رفیق و سند و پشتوانه خود معرفی کرد. حاج عباس! تو رفیق نیمه‌راه نشدی و چه زیبا در شهادت نیز رفیق و شریک سید حسن بودی. این شهادت بر تو مبارک باد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: شهادت‌ها برای سرداران و فرماندهان یک آرزو است. دشمن این را بداند که اگر با این شهادت‌ها می‌خواهد آن‌ها را عزادار و یا مکتب آن‌ها را ناکام کند، در اشتباه است؛ زیرا هدف و آرزوی همه فرماندهان شهادت در راه خداوند است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: اگر از هر کدام از فرماندهان ما درباره تنها آرزوی شخصی آن‌ها سوال کنید، مانند حاج قاسم، شهید زاهدی و حاج عباس می‌گویند که آرزویشان شهادت است.

وی ادامه داد: من شهادت می‌دهم که فرماندهان ما به دنبال شهادت بوده و همه نگران هستند که نکند از این نعمت و هدیه بزرگ خداوند محروم بمانند؛ لذا التماس آن‌ها به درگاه خداوند این است که از آن بهره‌مند شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به دشمنان گفت: ما را بکشید؛ ما زنده‌تر می‌شویم، مکتب حسین (ع) زنده‌تر می‌شود و مقاومت جان بیشتری می‌گیرد. مکتب حاج عباس، حاج قاسم و همه شهدا با شهادت زنده‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با تأکید بر ولایتمداری ملت ایران خاطرنشان کرد: برای نابودی ظالم تا پای جان ایستاده‌ایم و نماز جمعه را به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسجدالاقصی اقامه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 381

نظر شما
پربیننده ها