سردار فدوی: محور مقاومت ید واحدی در مقابله با صهیونیست‌هاست

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز جبهه مقاومت در کل منطقه توسعه پیدا کرده است و عراق، سوریه، فلسطین، یمن به عنوان ید واحد در مقابله با صهیونیست‌ها عمل می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۸۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲ - 15October 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید نیلفروشان که صبح امروز (سه‌شنبه) در میدان امام حسین (ع) برگزار شد، با اشاره به توانمندی‌های جبهه مقاومت اظهار داشت: جبهه مقاومت به آنچه که خداوند متعال فرموده است، ایمان و باور قلبی دارد.

سردار فدوی

سردار فدوی ادامه داد: در آیات قرآن به صراحت گفته شده است که هیچ‌گاه حزب شیطان پیروز نیست و همیشه حزب خداوند پیروز است؛ لذا رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت که به آیات الهی باور دارند، همیشه پیروز میدان هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: خبیثان عالم از جمله آمریکا، صهیونیست‌ها و دست‌نشانده‌های آن‌ها در عرصه نبرد با جبهه حق حضور دارند، ولی نمی‌توانند پیروز شوند.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین مشخصه یک مسلمان، شیعه، رزمنده مقاومت، پاسدار و بسیجی «ایمان به وعده الهی» است، افزود: شهادت آرزوی رزمندگان است. کسانی که ۴۰ سال در این راه قدم برداشتند، شهادت اصلی‌ترین آرزوی آن‌هاست و آن‌هایی که باقی می‌مانند، شهادت را نقطه پیروزی خود می‌دانند؛ به همین جهت زمانی که سید حسن نصرالله و فرماندهان به شهادت رسیدند، خبیثان احمق عالم تصور کردند که حزب‌الله تمام شده است؛ اما امروز می‌بینند که حزب‌الله قوی‌تر از گذشته عملیات‌های مؤثرتری انجام می‌دهد و ضربات جبران‌ناپذیری به صهیونیست‌ها وارد می‌کند.

سردار فدوی همچنین در واکنش به تهدیدات دشمنان اظهار داشت: تهدیدات خبیثان عالم از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تا به امروز بوده و آن‌ها همواره برای به شکست کشاندن این انقلاب تلاش کرده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه میدان و دیپلماسی هماهنگ‌تر و مستحکم‌تر شده‌اند، عنوان کرد: انقلاب اسلامی هر سال قوی‌تر و دشمنان ضعیف‌تر شده‌اند.

دریادار فدوی با تأکید بر اینکه پیروزی از آنِ حزب خدا و شکست از آنِ حزب شیطان است، خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت در کل منطقه توسعه پیدا کرده است و عراق، سوریه، فلسطین و یمن به عنوان ید واحد عمل می‌کنند و با سرعت در حال پیشروی هستند.

وی با اشاره به جغرافیای محدود سرزمین‌های اشغالی گفت: این مناطق به اندازه یکی از استان‌های کوچک ایران هم نیست و اگر اراده کنیم، می‌توانیم کل صهیونیست‌ها را از بین ببریم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار