مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی:

آثار نمایشی پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج «سودای عشق» داوری خواهند شد

اسماعیل‌زاده گفت: داوری آثار نمایشی پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج سودای عشق در تاریخ ۲۶ و ۲۷ مهرماه در استان خراسان شمالی آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰ - 15October 2024

آثار نمایشی پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج «سودای عشق» داوری خواهند شدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «جواد اسماعیل‌زاده» مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی امروز (سه‌شنبه) در جمعی از خبرنگاران استان، اظهار داشت: داوری آثار نمایشی پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج سودای عشق در تاریخ ۲۶ و ۲۷ مهرماه در استان خراسان شمالی آغاز خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این جشنواره با هدف تشویق و ارتقای هنر‌های نمایشی متعهد و ارزشمند برگزار می‌شود. آثار شرکت‌کننده در این جشنواره با رعایت معیار‌های هنری و اخلاقی، نقش مؤثری در ترویج فرهنگ و هنر ارزشی ایفا می‌کنند.

اسماعیل‌زاده گفت: ضرورت وجود چنین جشنواره‌هایی در جامعه، به دلیل نقش مهمی است که در تقویت هنر متعهد و ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی دارد چرا که  آثار ارائه شده در این جشنواره‌ها با پرداختن به مضامین ارزشی و اجتماعی، به ارتقای سطح فرهنگی جامعه کمک شایانی می‌کنند. اختتامیه این جشنواره برای معرفی و تقدیر آثار منتخب در اوایل آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار