مروری بر کارنامه بسیجی سال ۵۹ تا سردار شهید ۱۴۰۳ در رادیو ایران

برنامه «جهان سیاست» در رادیو ایران سه شنبه ۲۴ مهر، فعالیت‌های سردار شهید «عباس نیلفروشان» را بررسی می‌کند.
کد خبر: ۶۹۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶ - 15October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، سردار «نیلفروشان» در سال ۱۳۵۹ به عنوان بسیجی فعالیت نظامی خود را آغاز کرد و پس از مدتی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست و در سال ۱۴۰۳ در جلسه حزب الله لبنان با حضور سیدحسن نصرالله حضور داشت و بر اثر بمباران جنگنده‌های اسرائیل به همراه دبیرکل حزب الله به شهادت رسید.

مروری بر کارنامه تابناک بسیجی سال ۵۹ تا سردار شهید ۱۴۰۳

فاطمه ربانی تهیه کننده برنامه «جهان سیاست» گفت: سردار «نیلفروشان» در سال ۱۳۴۵ در اصفهان به دنیا آمد و در دوران جنگ هشت ساله عراق و ایران در لشکر ۱۴ امام حسین و لشکر ۸ زرهی نجف اشرف فعالیت داشت.

وی ادامه داد: علاوه بر مرور فعالیت‌های این سردار شهید در برنامه امروز گزارش نوید دانشور از برگزاری مراسم تشییع سرلشکر «شهید نیلفروشان» در تهران را نیز خواهیم داشت.

ربانی در خصوص دیگر بخش‌های برنامه به گفتگو با دکتر جواد خواجه پور کارشناس سیاسی در خصوص دیدار رییس جمهور با رهبر معظم انقلاب اسلامی و گفتگو با دکتر اصغر زارعی تحلیلگر غرب آسیا در خصوص بازتاب‌های ادامه دار حمله حزب الله به حیفا اشاره کرد.

گفتنی است «جهان سیاست» این هفته به تهیه کنندگی فاطمه ربانی و اجرای ناصر صالحی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۳۰ از رادیو ایران تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار