امیر اکرمی‌نیا: استقرار سامانه پدافندی «تاد» در سرزمین‌های اشغالی نشانگر استیصال رژیم صهیونیستی است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش استقرار سامانه پدافند موشکی تاد در سرزمین‌های اشغالی را نشانگر ضعف و استیصال رژیم صهیونیستی در ادامه‌ جنگ دانست و گفت: جنایتکاران صهیونیست در تأمین امنیت خود دچار مشکلات فراوانی هستند.
کد خبر: ۶۹۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۶ - 17October 2024

امیر سرتیپ «محمد اکرمی‌نیا» معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره استقرار سامانه پدافند موشکی «تاد» و نظامیان آمریکایی در سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: دولت آمریکا به مالیات‌دهندگان آمریکایی خیانت می‌کند و تاکنون میلیارد‌ها دلار از پول مردم این کشور را برای کمک به رژیم صهیونیستی هزینه کرده است.

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا: ورود تسلیحات آمریکایی به سرزمین‌های اشغالی به صلح، امنیت و برقراری آتش بس در جنگ غزه کمک نمی‌کند

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا با بیان اینکه آمریکایی‌ها مشکلات اقتصادی فراوانی دارند، عنوان کرد: بییش از ۴۰ میلیون نفر از مردم آمریکا زیر خط فقر هستند و این هزینه‌های کلان دولت این کشور برای رژیم صهیونیستی، مورد رضایت مردم آمریکا نیست.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ورود مستقیم سامانه پدافند موشکی تاد به همراه اپراتور‌های آمریکایی به سرزمین‌های اشغالی موجب می‌شود که جان سربازان این کشور به خطر بیفتد، افزود: این اقدام آمریکایی‌ها، نشانگر ضعف و استیصال رژیم صهیونیستی در ادامه‌ی جنگ است؛ چرا که جنایتکاران در طول یک سال گذشته هیچ دستاوردی نداشتند و در تأمین امنیت خود و ساکنین سرزمین‌های اشغالی دچار مشکلات فراوانی هستند.

وی با اشاره به دورویی آمریکایی‌ها، گفت: آمریکایی‌ها در طول دهه‌های گذشته همواره خود را در مسائل موجود بین اعراب و رژیم صهیونیستی، بی‌طرف نشان می‌دادند و سعی می‌کردند طرح‌های صلحی را ارائه کنند که آخرین آن، طرح صلح «آبراهام» بود و به عنوان «معامله قرن» محسوب می‌شد. آمریکایی‌ها در آن طرح نیز ژست بی‌طرفی گرفته بودند، اما ورود مستقیم آن‌ها برای حفاظت از رژیم صهیونیستی با سامانه پدافند هوایی تاد نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها نه‌تنها بی‌طرف نیستند، بلکه حامی آشکار جنایات صهیونیست‌ها هستند. 

امیر اکرمی‌نیا با بیان اینکه آمریکایی‌ها شریک جنایات صهیونیست‌ها در غزه و لبنان هستند، یادآور شد: آن‌ها طی یک سال گذشته تلاش کردند که ژست حقوق بشری بگیرند و مرتب مقامات این کشور اعلام می‌کردند که خواهان آتش بس هستیم، اما آنچه که مشخص است آنها با ورود مستقیم به جنگ از آتش بس جلوگیری می‌کنند و شریک جنایات صهیونیستی در منطقه هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به سکوت کشورهای منطقه در قبال جنایات صهیونیست‌ها در غزه و لبنان، تأکید کرد: کشور‌های منطقه باید هوشیار باشند و با شکستن سکوت خود، از فلسطین و لبنان حمایت کنند.

وی اظهار داشت: تمام تسلیحات رژیم صهیونیستی متعلق به آمریکاست و در طول یک سال گذشته تسلیحات زیادی به سرزمین‌های اشغالی وارد و در جنگ غزه از آن‌ها استفاده شده است.

امیر اکرمی‌نیا با بیان اینکه ورود تسلیحات به سرزمین‌های اشغالی تضمین‌کننده پیروزی رژیم صهیونیستی نیست، یادآور شد: رژیم غاصب صهیونیستی در یک سال گذشته ضربات بسیار سنگینی را از محور مقاومت دریافت کرده و قطعاً نقاط آسیب‌پذیری زیادی دارد که محور مقاومت از آن استفاده می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عنوان کرد: ورود تسلیحات آمریکایی به سرزمین‌های اشغالی نه‌تنها کمکی به صلح، امنیت و برقراری آتش‌بس نمی‌کند، بلکه به جنگ، خشونت و ناامنی بیشتر در منطقه دامن می‌زند.

وی همچنین درباره تهاجم زمینی رژیم جنایتکار صهیونیستی به لبنان گفت: جنایتکاران تصور می‌کردند که با آغاز جنگ زمینی موفق می‌شوند که حزب‌الله لبنان را به عقب‌نشینی وادار کنند، و امنیت را در شهرک‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی برقرار و زمینه بازگشت آوارگان را فراهم سازند؛ اما حزب‌الله لبنان با وجود ترور برخی فرماندهان خود توسط جنایتکاران صهیونیست، نشان داده که بسیار توانمند است.

امیر اکرمی‌نیا با بیان اینکه ساختار و انسجام حزب‌الله به خوبی حفظ شده و قهرمانانه مقاومت می‌کند، خاطرنشان کرد: نیروهای حزب‌الله اجازه ورود زمینی را به صهیونیست‌ها در مناطق جنوبی لبنان نداده‌اند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار