در جلسه راهیان نور استان گلستان مطرح شد؛

ترویج اردو‌های راهیان نور ابزار مقابله با هجمه فرهنگی دشمن است

کاظمی گفت: اردوی راهیان نور  پیوند نسل امروز با نسل پر افتخار گذشته بوده و مهم‌ترین هدف از برگزاری این اردوها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۶۹۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳ - 15October 2024

ترویج اردوهای راهیان نور ابزار مقابله با هجمه فرهنگی دشمن است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان امروز سه‌شنبه در جلسه راهیان نور استان گلستان که در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه راهیان نور یکی از بزرگترین و موفق‌ترین برنامه‌های فرهنگی کشور به شمار می‌رود و باید با رویکرد ارزشی و انقلابی این امر مهم انجام شود، اظهار داشت: همه ساله یکی از برنامه‌های مهم مردم ایران حضور در اردو‌های راهیان نور است، اردوی راهیان نور  پیوند نسل امروز با نسل پر افتخار گذشته بوده و مهم‌ترین هدف از برگزاری این اردوها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن است.

وی با اظهار اینکه گلستان یکی از بزرگترین استان‌های پرافتخار دوران پرشکوه دفاع مقدس محسوب می‌شود، گفت: این استان دارای بیش از ۴۰ هزار رزمنده است که در تاریخ انقلاب اسلامی افتخاری بزرگ برای گلستان محسوب می‌شود.
 
کاظمی با بیان که اردو‌های راهیان نور سبب ترویج ارزش‌ها می‌شود، گفت: مقابله با آسیب‌های فرهنگی اجتماعی نیز از دیگر دستاورد‌های این اردو است و هرچی این اردو‌ها با شکوه بیشتری برگزار شود جوانان ما مقابل آسیب‌های فرهنگی اجتماعی بیمه می‌شوند.
 
وی دوران دفاع مقدس را گنجینه‌ای ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: آرامش و امنیت امروز خود را مدیون ایثارگری شهدا هستیم و زائرین ما در قالب کاروان‌های راهیان نور می‌توانند گوشه‌ای از این ایثار را احساس کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار