مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

الگو پذیری از شهدا، موجب تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: شهیدان ملجأ و پناه مردم هستند و با الگوپذیری از شهدا، باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تقویت شود.
کد خبر: ۶۹۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷ - 15October 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و «حسین توکل» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای یاسوج پیرامون تدفین شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه‌ای پسران یاسوج، برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یادو خاطره شهدا، اظهار داشت: آرامش و امنیت امروز مرهون شهدایی است که مرز‌های این کشور را در مقابل بیگانگان حراست کردند.
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: این توفیق بزرگی برای ما است که در راه شهدای بزرگوار گام برداریم و در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
 
الگو پذیری از شهدا، موجب تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد شهیدان ملجأ و پناه عموم مردم هستند و با الگوپذیری از شهدا، باید فرهنگ ایثار و شهادت تقویت شود.
 
وی با تاکید بر اینکه المان‌های شهدای گمنام ساده و با مفهوم باشند، گفت: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل حاضر و آینده المان شهدای گمنام هستند.
 
الگو پذیری از شهدا، موجب تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود
 
سرهنگ خواست خدایی عنوان کرد: نوجوانان و جوانان با هر سلیقه‌ای که دارند، در مراسم تشییع شهدای گمنام شرکت می‌کنند و باید تلاش کنیم آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل امروز شناخته شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار