برگزاری بزرگداشت سالروز تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اردبیل

بزرگداشت سالروز تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اردبیل با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در محوطه این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱ - 16October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، مراسم سالروز تدفین شهدای گمنام دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل شامگاه روز گذشته (سه شنبه) با روایتگری عظیم ابراهیم‌پور مسئول قرارگاه جهاد تبیین، «کلام‌الله زنجانی» شاعر عاشورایی و دفاع مقدس و حضور جمعی از دانشجویان و علاقمندان فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد.

بزرگداشت سالروز تدفین شهدای گمنام دانشگاه ازاد اردبیل
حجت‌الاسلام «حمید واحدیزاده» مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم به تبیین ویژگی‌های شهدا پرداخت و گفت: شهدا صراط مستقیم هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وصیت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: تلاش برای سازندگی انسان‌ها جهت بندگی برای خداوند متعال کاربردی‌ترین کار‌ها است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: قیام برای خدا در واقع تلاش و مساعدت برای به کمال رساندن انسان‌ها است.

وی به گام دوم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: تمدن نوین اسلامی با ایثار بسیجیان پا در رکاب شهدا محقق می‌شود.

در ادامه «عظیم ابراهیم‌پور» مسئول قرارگاه جهاد تبیین به تبیین جریان یهود و دشمن شناسی پرداخت و گفت: سران استکبار ما را با صهیونیسم مشغول می‌کنند تا شخصیت‌های یهود که جهان را با ثروت خود تسخیر و اداره می‌کنند همچنان پنهان و مغفول بمانند.

وی با بیان اینکه تنها خاندان روچلد با ثروت افسانه خود ۱۹ بار انگلیس را از ورشستگی نجات دادند گفت: جریان روچلد پشت آزمایشات مختلف آمریکا از جمله بمباران اتمی ژاپن، بمب شیمایی در آفریقا، و حتی بمب شیمیایی به کار رفته در جزیره مجنون هنگام جنگ ایران و عراق قرار دارد.

ابراهیم‌پور در ادامه سخنان خود به افشای پشت پرده باغ کودک در برزیل طبق اسناد بدست آمده پرداخت و گفت: سران یهود جمعی از کودکان به‌ویژه نوزادان سالم از نژاد، قوم، زبان از سراسر جهان را جمع می‌کنند آنهایی که از کشور، والدین، دین و مذهب بی‌خبر بوده و غرق در ناز و نعمت رشد و پرورش می‌بایند.

وی اوج مأموریت و خوشبختی القا شده به این کودکان را یادآور شد و گفت: اوج خوشبختی و ماموریت این کودکان اهدای عضو برای بزرگان یهود است و در واقع جریان یهود برای بقای خود دست به جنایت هولناک بشری زده و از انسان‌های بی‌گناه برای منافع خود استفاده می‌کنند.

ابراهیم‌پور به جشن خوشبختی یهود اشاره کرد و گفت: در این جنایت هولناک بشری، انسان‌های جوان و بی‌گناه و بی‌خبر از همه جا در واقع بانکی برای پیوند اعضای بزرگان یهود است و این خود بیانگر خوی وحشیگری استکبار و جریان یهود است.

وی به یکی دیگر از جشن‌های یهودیان در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و گفت: بزرگان زر و زور دنیا سالی یکی دو بار جشن می‌گیرند و در کنار تشت زرین دختر و پسر ضد یهود را سر بریده و خون جوانان مظلوم و بی‌دفاع را می‌نوشند در واقع می‌توان گفت: جریان یهود اصل شیطان پرستی هستند.

ابراهیم‌پور تصریح کرد: لشکر شیطان امروز در واقع یهودیان صهیونیست است، یهودی که به دنبال تسلط و حکومت بر دنیا است.

وی به عمر دولت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: طبق آنچه در کتب عهد عتیق عنوان شده عمر دولت یهود مترکز به اندازه عمر انسان معمولی یعنی ۷۰ الی ۸۰ سال است و طبق روایات خود آنها یهودیان صهیونیست توسط پرشین‌ها نابود می‌شود این در تورات مقدس هم آمده است.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین در ادامه سخنان خود با بیان اینکه درد یهود اسلام و شیعه نیست گفت: درد اصلی یهود صهیون، ایران و ایرانی است چراکه باور دارند بزودی به دست ایران و ایرانی نابود خواهند شد.

وی به اقدامات یهود برای مقابله با ایران در زمان باستان اشاره کرد و گفت: یهود در زمان خشایارشاه هخامنشی به ایران حمله کردند و بعد از کشتار ایرانیان این روز را پوریم نام نهاده و هرساله جشنی با همین نام برگزار می‌کنند و به دنبال فرصتی هستند تا با نفوذ جریان یهود به ایران با تکرار آن واقعه از نابودی خود جلوگیری کنند.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه قرن‌ها است ایران بزرگترین کابوس صهیونیست‌ها است برای مقابله با جریان یهود چاره‌ای جز جهاد تبیین، دشمن شناسی و افشای ماهیت و واقعیت یهود و صهیونیسم در جهان نیست.

وی عظمت ایران اسلامی را یادآور شد و گفت: عظمت ایران امروز به اسلام، شیعه، بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به انقلاب و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهدا و حاج قاسم به سید حسن نصرالله به فاطمیون، علویون، حسینیان است.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین با بیان اینکه امروز جهان با عظمت شهدای ما مانوس هستند گفت: کتاب حماسه حسینی شهید مطهری و زندگی نامه شهدایی، چون صیاد شیرازی امروز در قالب مسابقه کتابخوانی در آفریقا، آسیا و اروپا و حتی دانشگاه‌های آمریکا مطالعه و الگودهی می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز جوانان آمریکا و اروپا چمران شناس و هادی شناس هستند به همین جهت علیه ظلم و بیداد استکبار به خروش امده و پرچم آمریکا و اسرائیل را حتی در دانشگاه‌های آمریکا و انگلیس و فرانسه به آتش می‌کشند.

ابراهیم پور از پرورش ۱۸۰ شخصیت تراز اسلام و انقلاب در سراسر جهان خبر داد و گفت: امروز در سایه ایثار و تلاش‌های انقلابی و جهادی شیخ زکزاکی‌ها است که بیداری اسلامی در اقصی نقاط آفریقا تا آمریکا موج می‌زند.

وی به دو قطبی‌های سابق و جدید جهان اشاره کرد و گفت: پیش از انقلاب اسلامی جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و امریکا و شوروی به عنوان دو ابرقدرت جهانی مطرح بودند، اما امروز بعد از انقلاب اسلامی شاهد فروپاشی هردو ابرقدرت و ایجاد دوقطبی‌های جدید هستیم.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین گفت: دوقطبی‌های امروز کشورها، دولت‌ها و ملت‌های وابسته به یهود و کشور‌ها و ملت‌های طرفدار و حامی جبهه مقاومت هستند. وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات خاورمیانه به ویژه سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و گفت: طوفان الاقصی اغاز ۵ راهبرد حیاتی برای نابودی اسرائیل غاصب است.

ابراهیم پور از طوفان الاقصی به عنوان اغاز حرکت الحاق غزه به کرانه باختری نام برد و گفت: نابودی مناطق استراتژیک بلندی‌های جولان که محل دیدبانی و فرماندهی رژیم صهیونیستی بر ۴ کشور فلسطین، لبنان، سوریه و اردن است طی حملات اخیر سوریه و حزب الله دچار آسیب‌های شدید شده و بروز رسانی تجهیزات و رادار ها‌ی آن حداقل پنج سال زمان می‌برد.

وی به نتایج حملات اخیر حزب الله لبنان به شمل فلسطین به ویژه تل اویو و حیفا اشاره کرد و گفت: حمله زمینی حزب الله به این مناطق سرنوشت جدیدی برای رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد چراکه غزه به باتلاق صهیونیست‌ها تبدیل و موقعیت رژیم صهیونیستی در شمال و شمالشرق فلسطین شکننده شده است.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین به قیام مردم مصر و اردن برای شکستن دیوار‌های حائل رژیم صهیونیستی در این مناطق اشاره کرد و گفت: هرچند رژیم صهیونیستی این تحولات را در بایکوت خبری نگه داشته، اما امروز مصر و اردن به یمن خیزش علوی‌های این دو سرزمین بیدار شده و به سمت الحاق دو قوم و خویش به هم هستند و این زمینه ساز ازادی قدس شریف است.

وی به خطبه‌های جمعه نصر رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: طبق اسناد و تحولات اخیر نقشه نابودی اسرائیل در حال تکمیل بوده ودت پیش بینی نابودی اسرائیل غاصب از ۲۵ سال به ۱۰ سال کاهش یافته و بزودی شاهد فروپاشی داخلی و نابودی از بیرون این رژیم منحوس و منفور هستیم بنابراین طبق بیانات رهبر معظم انقلاب شتابزده عمل نخواهیم کرد.

ابراهیم پور به نتایج طوفان الاقصی در یسال گذشته اشاره کرد و گفت: در طول یکسال گذشته ۲ میلیون از ۸ میلیون صهیونیستی مهاجرت کرده، زندگی عادی به زندگی پناهگاهی تغییر وضعیت داده، علاوه بر تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، اب و برق و گاز ومواد غرایی رژیم صهیونیستی با چالش‌های اساسی مواجه شده است که می‌توان به جرأت گفت: کمر رژیم صهیونیستی شکسته و این رژیم در داخل با بحران‌های اساسی مواجه شده لیکن با بایکوت خبری و اعمال فشار‌های آمریکایی و اروپایی درصدد احیای هیمنه پوشالی و از هم پاشیده خود است

اجرای سرود حماسی، روایتگری، شعرخوانی و مداحی در کنار تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای دانشگاه آزاد اسلامی از جمله برنامه‌های مراسم سالروز تدفین سه شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار