مدیر هنری وسینمایی اداره‌کل حفظ آثار خراسان شمالی:

کارگاه آموزشی نمایشنامه نویسی دفاع مقدس برگزار شد

سرهنگ دوم زارعی گفت: کارگاه نمایشنامه نویسی حوزه دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس به مدت یک روز برای استفاده هنرمندان و علاقمندان برگزار شد. دفاع مقدس در تداوم فرهنگ عاشورا حاصل شد و انتقال این فرهنگ، امروز بر عهده ما است که می‌توان در قالب هنر متبلور و تبیین شود.
کد خبر: ۶۹۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴ - 16October 2024

کارگاه آموزشی نمایشنامه نویسی دفاع مقدس برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ دوم «مجتبی زارعی» مدیر هنری وسینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی عصر دیروز (سه‌شنبه) در  کارگاه آموزشی نمایشنامه نویسی به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: عزت امروز ما مدیون خون پاک شهدا است و همه ما در این عرصه هم مسئولیت قانونی و هم وظیفه شرعی داریم. دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران و تا امروز بزرگ‌ترین پشتوانه قدرت ما در عرصه بین‌المللی بوده است.

وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام‌ناشدنی است، افزود: دفاع مقدس در تداوم فرهنگ عاشورا حاصل شد و انتقال این فرهنگ، امروز بر عهده ما است که می‌توان در قالب هنر متبلور و تبیین شود.

سرهنگ دوم زارعی با اشاره بر تعامل و همکاری حوزه هنری، سازمان بسیج هنرمندان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری این کارگاه آموزشی، گفت: کارگاه نمایشنامه نویسی حوزه دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس به مدت یک روز برای استفاده هنرمندان و علاقمندان برگزار شد. لازم به ذکر است بیش از ۷۰ نفر از هنرمندان، نویسندگان وکارگردانان تئاتر دفاع مقدس استان در این کارگاه با حضور آقای «مسعود میرنیکزاد» کارگردان و مدرس دانشگاه، گرد هم آمدند که در پایان گواهی شرکت در کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان  صادر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار