تجلیل از هنرمندان پیشکسوت و جوان حوزه عکس بسیج هنرمندان سپاه عاشورا

طی مراسمی از هنرمندان پیشکسوت و جوان حوزه عکس بسیج هنرمندان سپاه عاشورا تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۶۹۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ - 16October 2024

تجلیل از هنرمندان  پیشکسوت و جوان حوزه عکس بسیج هنرمندان سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «حامد شبخیز» مسئول بسیج هنرمندان طی مراسمی از هنرمندان پیشکسوت و جوان حوزه عکس بسیج هنرمندان سپاه عاشورا تجلیل به عمل آورد.

در این جلسه ضمن معرفی اعضای شورای سیاستگذاری انجمن عکس و شورای مرکزی سازمان بسیج هنرمندان نیز معرفی شدند و از هنرمند نوجوان یسنا باقرزاده عضو انجمن عکس بسیج هنرمندان و دانش آموز سمپادی که اخیرا عنوان مقام اول رشته عکاسی در جشنواره ملی هنری سازمان ملی استعدادهای درخشان کسب نموده بودند نیز تجلیل بعمل آمد. 

از طرف دانشگاه فرهنگیان استان در راستای کسب مقام اولی در جشنواره ملی هنری سمپادی جهت ادامه تحصیل در آن دانشگاه بدون کنکور دعوت بعمل آمده است. 

در ادامه مراسم استاد محمدرضا بهمرام به عنوان دبیر هنری جشنواره عکس نور و برادر احمد عبدی به عنوان دبیر اجرایی جشنواره معرفی شدند. 

شبخیز ضمن تقدیر و تشکر از هنرمندان فعال در عرصه عکاسی گفت: ششمین جشنواره عکس نور بسیج در حال برگزاری است که انتظار می رود طی سالهای قبل آثار خوبی از استان به این جشنواره ارسال گردد. مرحله استانی این جشنواره نیز در آبان ماه سال جاری در تبریز برگزار خواهد شد.

در پایان این مراسم حاج حسین جباری پور (عکاسی آزادی) عکاس هشت سال دفاع مقدس و انقلاب به بیان خاطراتی از دوران انقلاب و دفاع مقدس نیز پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار