به مناسبت سی و هفتمین بهار آزادی:

۵ حوزه مقاومت بسیج سپاه ناحیه تربت‌حیدریه با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) به بهره‌برداری رسید

همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۵ حوزه مقاومت بسیج سپاه ناحیه تربت‌حیدریه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال با حضور سردار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ - 09February 2016

۵ حوزه مقاومت بسیج سپاه ناحیه تربت‌حیدریه با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) به بهره‌برداری رسید

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، همزمان با ایامالله دهه فجر انقلاب اسلامی ۵ حوزه مقاومت بسیج سپاه ناحیه تربتحیدریه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال با حضور سردار یعقوبعلی نظری  فرمانده سپاه امام رضا(ع) و جمعی از مسئولین شهرستان به بهرهبرداری رسید.

سردار یعقوبعلی نظری در مراسم بهرهبرداری از این پروژهها از اظهار داشت: امروز جبهه استکبار با تمام عوامل مزدور و منطقهای خود به شدت در حال مبارزه با انقلاب اسلامی ایران و جبهه مقاومت است که رزمندگان اسلام در این عرصه تاکنون موفق عمل کردند، لذا در این بین نباید از ناتوی فرهنگی و جنگ نرم دشمن غافل شویم.

وی تصریح کرد: نباید به سادگی از کنار حادثه بازداشت تفنگداران آمریکائی در آبهای سرزمینی خلیجفارس عبور کرد و از این بهموقع عمل کردن و هوشمندی و اقتدار باید در سایر عرصههای سیاسی و اقتصادی کشور بهعنوان الگو بهرهبرداری شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اذعان کرد: امروز شاهد صحنههای زیبایی از جبهه مقاومت هستیم و هر از چند گاهی تشیع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم در کشور باعث تقویت خط مقاومت ملت ایران و عمل به رفتار مسئولان میشود.

نظری در ادامه حضور حداکثری مردم در انتخابات ۷ اسفند را لازمه پشتوانه نظام و امنیت ملی دانست و افزود: باید در انتخاب افراد اصلح و دلسوز برای انقلاب و نظام دقت شود تا کسانی به مجلس راه یابند که بجای اینکه به دنبال منافع حزبی و شخصی خود باشند، نگاه و راهبردشان بر اساس آرمانهای انقلاب و اسلام است.

وی تأکید کرد: امام راحل دشمنستیزی و ظلمستیزی و حمایت از مظلوم را به آحاد جامعه منتقل کرد، لذا مردم انقلابی شدند و اکنون پس از ۳۷ سال از عمر بابرکت انقلاب همچنان در راه آرمانهای خود استقامت میورزند.

لازم به ذکر است 45 درصد از اعتبارات این پروژهها از منابع داخلی سپاه است و ۵۵ درصد باقیمانده از منابع درآمدی سپاه شهرستان و همچنین خیرین و مشارکتهای مردمی صورت گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار