جهانگیری:

مدیران مدافعین اصلی تولید داخلی هستند

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه به مردم اطمینان می دهیم که مدیرانی که حضور دارند مدافعین اصلی تولید داخلی بوده و هستند اظهار کرد: اجازه نخواهیم داد که تولید داخلی کشور در شرایط پساتحریم آسیب ببیند.
کد خبر: ۶۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ - 09February 2016

مدیران مدافعین اصلی تولید داخلی هستند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ اسحاق جهانگیری در حاشیه سفر یک روزه خود به استان قم در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای کشور خاطر نشان کرد: حدود 5 میلیارد تومان از منابع به این طرح تخصیص داده شده تا بتوانیم آب شرب مطلوب و با کیفیتی را به حدود 33 میلیون نفر جمعیت کشور برسانیم.

وی با اشاره به فضای کشور پس از برجام خاطر نشان کرد: خوشبختانه کارهای برجام در حال نتیجه دادن است و بسیاری از منابع کشور در حال آزاد سازی است. در این شرایط فکر می کنم که از نظر اقتصادی هم از جهت سرمایهگذاری و هم از نظر تولید در جهت اشتغال روزهای خوبی پیش روی کشور قرار دارد و ان شاء الله سال آینده سال خوبی در این زمینه خواهد بود.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ایران استعدادها و موقعیت های بسیار خوبی در اختیار دارد گفت: به دلیل موقعیت استثنایی ایران است که امروز بسیاری علاقهمندند که با ایران همکاری داشته باشند . در همین راستا من به همه علاقهمندان به تولید کشور که گاهی نگران می شوند و فکر میکنند در این شرایط ممکن است تولید داخلی فراموش شود و بیشتر به سمت کالاهای مصرفی خارجی برویم، اطمینان می دهم که مدیرانی که حضور دارند مدافعان اصلی تولید داخلی بوده و هستند و این موضوع در کارنامه آنها نیز ثبت شده است.

جهانگیری تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد که تولید داخل در چنین شرایطی آسیب ببیند به همین دلیل هر خارجی که قصد سرمایهگذاری در ایران دارد باید باانگیزه استفاده از ظرفیت های ایران وارد شود.

معاون اول رئیس جمهور همچنین به اهداف سفر امروز خود به استان قم اشاره کرد و با تاکید بر اینکه این سفر کاری است، اظهار کرد: در این سفر از تعدادی از پروژه های آماده بهره برداری بازدید کردیم و همچنین در گفتوگو با مسئولان استان در جریان مشکلات پیش روی این استان قرار گرفتیم. همچنین زیارت حرم حضرت معصومه (س) دیدار با تعدادی از مراجع از دیگر برنامههای سفر امروزما خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار