مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج):

جنگ در منطقه بین حق و باطل است

حجت الاسلام «یوسفی» گفت: جنگ در منطقه بین حق و باطل است و همانند جنگ احزاب تمام دنیای کفر در مقابل اسلام قد علم کرده است و می تواند زمینه ساز حوادث بزرگ و پیروزی های مهمی برای جبهه مقاومت باشد.
کد خبر: ۶۹۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸ - 16October 2024

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام «علی یوسفی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین با اشاره به منطقه و تقابل جبهه مقاومت با رژیم صهیونیستی بیان کرد: موفقیت حزب الله لبنان در موشک باران نقاط حیاتی نظامی رژیم غاصب اسرائیل، سبب شده است اسرائیل با تمام توان نتواند وارد بیروت شود اما ضربات سهمگینی را در جنگ زمینی دریافت کند و امروز موج آوارگی در سرزمین های اشغالی در حال افزایش است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی به ۷۶ سال گذشته برگشت و امنیت در سرزمین های اشغالی به سال ۱۹۴۸ بازگشت و با ضربه نظامی حزب الله به تیپ گولانی در سالن غذاخوری، رژیم کودک کش از تعادل امنیتی خارج شد و برگ برنده حزب الله تغییر اساسی در وضعیت میدانی به وجود آورد. لذا وضعیت لبنان متفاوت تر از غزه است و اسرائیل نمی تواند از پیاده و مکانیزه و زرهی به دلیل موانع طبیعی و جغرافیایی استفاده کند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: رژیم اشغالگر قدس که به فکر توسعه سرزمین موعود برای یهود بود و از نیل تا فرات را در پرچم خویش ترسیم کرده بود امروز این سناریو را کنار گذاشته و فقط حفظ بقا برایش الویت دارد. قوم نژادپرست و خود برتر بین، همواره در درون قلعه ها جنگیدند همانند جنگ خیبر که در قلعه های مستحکم مسلح شده به دست سپاه اسلام با امکانات اندک فتح شد امروز اسراییل به دور خودش حصاری از بتن مسلح با لایه های پدافندی کشیده است و همه امکانات نظامی دنیا را به کمک گرفته تا بار دیگر فتح خیبر اتفاق نیفتد اما خواست خدا ایجاد رعب و ترس از سپاه اسلام در دل دشمنان یهود است و از قبل مرعوب عظمت حزب الله و مقاومت شده اند.

حجت الاسلام یوسفی تشریح کرد: اقدام حزب الله در توسعه گام به گام همان راهبرد سید حسن نصرالله بنام حیفا و بعد از حیفا است که شاهراه حیاتی و جمعیتی این رژیم را به مرکز بحران تبدیل کرده و جبهه نظامی را به سطح اجتماعی در سرزمین های اشغالی می کشاند، عقب نشینی های جنایت کاران اشغالگر در جنگ زمینی با لبنان نشان از برتری میدانی مقاومت دارد و این پیروزی ها ادامه خواهد داشت.

وی در پایان عنوان کرد: جنگ در منطقه بین حق و باطل است و همانند جنگ احزاب تمام دنیای کفر در مقابل اسلام قد علم کرده است و می تواند زمینه ساز حوادث بزرگ و پیروزی های مهمی برای جبهه مقاومت باشد که پس لرزه های آن محدود کردن آمریکا، فروپاشی رژیم صهیونیستی و تنبیه جبهه عبری عربی غربی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار