دیدار مدیرکل امور هنری بنیاد با خانواده شهید هنرمند «جعفر پاو» در قزوین

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با خانواده شهید هنرمند «جعفر پاو» در قزوین دیدار کردند.
کد خبر: ۶۹۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵ - 16October 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمد کرم‌اللهی، مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه سمیه اسمعیلی،   مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، فاطمه نسخه‌چی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و حمید ساروخانی رئیس اداره امور هنر‌های تجسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با خانواده شهید هنرمند «جعفر پاو» دیدار و گفتگو کردند.

دیدار مدیرکل امور هنری بنیاد با خانواده شهید هنرمند «جعفر پاو» در قزوین

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ضمن دلجویی و احوالپرسی، یاد و خاطره شهدای هنرمند را گرامی داشته و از مقام صبر و ایستادگی خانواده شهید پاو تجلیل و قدردانی به‌عمل آورد.

مدیرکل بنیاد و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز به بیان زندگی‌نامه شهید «جعفر پاو» پرداخت و خانواده شهید نیز خاطرات این شهید بزرگوار را بازگو کرده و بر ادامه دادن راه شهدا تاکید کردند.

شهید «جعفر پاو» ۱۰ مرداد ۱۳۳۵در روستای حیدریه از توابع شهرستان تاکستان به دنیا آمد و  ۱۵ خرداد ۱۳۵۹ در سرپل‌ذهاب توسط نیرو‌های بعث عراقی بر اثر اصابت ترکش توپ به شهادت رسید و مزار او در امامزاده حسین (ع) شهر قزوین واقع است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار