توزیع تجهیزات بین کانون فرهنگی و هنری مساجد در کهگیلویه

تجهیزات با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال بین ۷۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان کهگیلویه توزیع شد.
کد خبر: ۶۹۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱ - 16October 2024
به گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی وحدانی‌فر» امام جمعه دهدشت امروز (چهارشنبه) در آیین توزیع تجهیزات کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: تجهیزات از ضرورت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است ضمن اینکه هم اعتقاد داریم و هم اینکه صد البته هرکاری را نباید متوقف بر امکانات کرد.
 
وی با اشاره به اینکه شیوه جذب امروز متفاوت از سال‌های گذشته باید صورت گیرد، افزود: جذب نوجوانان و جوانان به مساجد باید همراه با خلاقیت و نوآوری باشد.
 
امام جمعه دهدشت با تأکید بر تولید و ارائه برنامه‌ها متناسب با نیاز کودک نوجوان و جوان، عنوان کرد: هیئات امنای مساجد در این زمینه تدبیر و برنامه‌ریزی داشته باشند مخاطب شناسی مهم است.
 
توزیع تجهیزات بین کانون فرهنگی و هنری مساجد در کهگیلویه
 
حجت الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه مهمترین وظیفه مساجد خنثی کردن این توطئه دشمن است، افزود: رسانه‌های معاند تمام سعی‌شان را می‌کنند تا چهره‌ای خوب از خود به جامعه نشان دهند و از طرفی اسلام هراسی و ایران هراسی و ولایت هراسی هم سرلوحه کارشان قرار گرفته است. پس مهمترین وظیفه مساجد خنثی کردن این توطئه دشمن است.
 
مسجد پایگاه اصلی دین و جایگاه پرورش و تربیت انسان‌ها وارسته است
 
«عبدالکریم عبودی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه نیز از توزیع تجهیزات به ارزش ۱۲ میلیارد ریال بین ۷۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان خبر داد و گفت: مسجد پایگاه اصلی دین و جایگاه پرورش و تربیت انسان‌های وارسته بوده و مکانی برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی است.
 
عبودی رشد انقلاب اسلامی را از مساجد دانست و ادامه داد: برای تداوم آن هم باید در مسجد برای جذب نوجوانان و جوانان برنامه داشته باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی تشکیل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و جذب نوجوانان و جوانان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.
 
توزیع تجهیزات بین کانون فرهنگی و هنری مساجد در کهگیلویه
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه افزود: اکنون ۱۷۰ کانون فرهنگی و هنری فعال در شهرستان کهگیلویه وجود دارند که در این مرحله ۱۲ میلیارد ریال اعتبار تجهیزات برای ۷۰ مسجد در نظر گرفته شد.
 
وی ضمن قدردانی از پشتیبانی امام جمعه از برنامه‌های فرهنگی، گفت: این اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای خرید تجهیزات ضروری از جمله سیستم‌های صوتی، کتابخانه و لوازم ورزشی تخصیص یافت که بین ۷۰ کانون فرهنگی توزیع خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار